Ünlü Salonlar

Instyle Home dergisi henüz ülkemizde yeni sayılır..çıktığı günden beri aldığım bu derginin içeriği çok zengin: her sayısında podyumdaki kıyafetlerin eve yansımasını konu alan Podyumdan Eve, belli bir fiyatın altındaki seçimlerin sunulduğu Hesaplı Seçimler, bir konuğun evinde vazgeçemediği objelerin sayfalandığı Vazgeçemediklerim gibi keyifli konular mevcut.

Ancak tüm bunlardan ziyade, sanırım bu derginin bu kadar sevilmesine yardımcı olan en büyük etkenlerden biri, her ay bir ünlünün evine konuk olması...hatırladığım kadarıyla Ayşe Arman'dan Hülya Avşar'a, Zuhal Olcay'dan Bergüzar Korel'e kadar pekçok ünlünün evine konuk olup, dekorasyon tercihlerini bizimle paylaştılar.

Gerçek olan birşey var ki, biz millet olarak -her ne kadar inkar etsek te- magazini seviyoruz. Aslına bakarsanız, hayranı olduğunuz sanatçının, ürettiklerini sıkı markaja aldığınız bir tasarımcının ya da yazılarını sektirmeden okuduğunuz bir gazetecinin evini görmek hoş olabilir, onlara ilham veren, ürettiren ortamı görmek keyifli olsa gerek..Ancak ben sadece yerli değil, yabancı tasarımcı ve sanatçıların yaşadıkları ortamları da görmeyi isterdim bu dergide..

Bu durumda iş başa düştü ve ben de ufak bir araştırma sonucunda kimi ünlülerin son zamanların moda deyimiyle "yaşam alanları"na göz attım ve sizlerle de paylaşmak istedim..

Önce kırmızı tabanlı ayakkabılarıyla kalplerimizi fetheden Christian Louboutin'in Fransa'daki salonu..
Dekorasyon anlayışı olarak bana oldukça yakın olduğu için bu salonu önce yayınlamak istedim:-)
Ünlü oyuncu Jennifer Aniston Brad Pitt'le olan ilişkisinden bu yana bu salonda vakit geçirmiş. Ancak yeniden evlenmek üzere olan Aniston bu evi satacakmış..Sizce de bir otelin lobisini andırmıyor mu? Çok itici..
Ghost filmiyle hafızalarımıza adını kazıyan Demi Moore'un yaşam alanı..
Bu salonda boydan cam olayına bayıldım, ne kadar ferah görünmüş mekan..
Postacı Kapıyı İki Kere Çalar, Addams Ailesi gibi filmlerden tanıdığımız Oscarlı oyuncu Anjelica Huston'ın salonu da çok sıcak, samimi..en çok kilim, şömine ve orta sehpayı sevdim..
Ünlü oyuncu ve şarkıcı Cher'in salonu yazlık evleri andırıyor..Bir de sanki Mudo Concept kataloğu gibi:-)
Aktör Dennis Quaid'in salonu country tarzdan ziyade rustik olmuş..
İşte bir yazlık ev tarzı daha..
Ünlü oyuncu Diane Keaton'ın salonu da yazlık evleri andırıyor..çok sade ve gözü yormuyor.
Ünlü şarkıcı Sir Elton John'un fazlasıyla modern salonu..kesinlikle benim tarzım değil!:-)
Yakışıklı aktör Gerald Butler'ın salonu..Pencereler çok güzel ama herşey çok kahverengi, içim sıkıldı bakarken:-) Bir de sanki dekorasyon dergisi çekimi için hazırlanmış gibi, çok yapmacık..
Sanırım bu salonlar arasında beni en çok şaşırtanlardan biri, Sex And The City dizisinin Carrie Bradshaw'u Sarah Jessica Parker'ın New York'ta yaşadığı evinin yaşam alanı oldu..O kadar Carrie karakteri ile özdeşleştirmişim ki, daha lüks, gösterişli bir salon bekliyordum!:-) Tıpkı Ikea kataloglarını andıran bir salon, sanırım İskandinav tarzını benimsemiş..
Sıkı bir Sting hayranıyım, şarkılarına bayılırım..ancak salonundaki kanapesi ve orta sehpası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim:-))
Son 2 güzel salonu en sona ayırdım.
Benim için bir ev içeri girildiğinden itibaren sıcaklık vermeli, samimi olmalı, ev gibi olmalı..
Bizim zamanımızda gençliğimizin ilahlarından Rob Lowe'un salonu işte bu tarife uyanlardan..çok sıcak, samimi..keşke biraz fazla daha renk kullansalarmış..
Aynı şekilde, son zamanların gözde aktrislerinden Reese Witherspoon'un salonu da çok samimi ve sıcak..bayıldım..
Bu magazin işini çok sevdim, zaman zaman ünlülerin evlerinden örnekleri burada sizlerle paylaşacağım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?