Başka bir dünya!

Sizin oraları bilmem ama Antalya'da hava şaşırdı. Buraya yerleştiğimden bu yana gördüğüm en soğuk havayı geçen hafta yaşadık, hava sıcaklığı 1 dereceye kadar düştü. Sonrası günlerce dinmeyen fırtına ve yağmurla devam etti. Sonra pazar sabahı bir uyandık ki, pırıl pırıl bir güneş, bahar günlerinden kalma bir hava...tabii ki cümbür cemaat sokaklardaydık!:) Dün sabah bir kalktım, buz gibi bir hava ve yağmur..

Bu havaya daha fazla dayanamayan bünyem, 37 yaşında ilk kez faranjit ile tanıştı:( Şu an antibiyotik ve ilaç takviyesi sayesinde boğazımdaki iltihaplarla savaş halindeyim! Birkaç gündür fena haldeydim, ancak bugün itibarıyla ilaç takviyesiyle beraber, zencefil, bal ve bitki çaylarının da yardımıyla epey düzeldiğimi söyleyebilirim..

Tüm bunlardan daralmış bir halde, bunların hepsini bir kenara bırakmaya karar verdim...siz de bırakın!
Önce nefissss bir müzik açalım ki, sizi gideceğimiz yere daha çabuk götürsün :)

Şimdi hayal edin ki, şöyle bir yerdeyiz:
Bu evlerden birinde oturuyoruz..
Hangisini isterdiniz?
Bu evleri dekore etmenin türlü türlü stilleri var, ancak en öne çıkanlardan biri tropikal stil..
Bu tarzda bambu, ahşap, hasır, rattan, tik ağacı gibi hafif mobilyalar, doğal kumaşlar ve bilhassa yeşil renk başrolde..İşlemeli kalın halılar yerine, el dokuması ince kilimler de tercih sebebi..Kumaş desenlerinde yaprak, ağaç, hayvanlar, doğa motifleri ön planda..Bir sahil kasabası ya da bir adada yaşamasanız bile bu tip dekoratif öğeleri dikkate alarak kendi tropik ortamınızı yaratabilirsiniz;)

Ben tropikal tarz yerine "sahil evi" konseptini sevenlerdenim..Bu konseptle ilgili görsellerimi -fazla karışıklık olmaması ve yazının uzunluğuyla sizleri sıkmamak adına- bir sonraki postta yayınlamayı düşünüyorum, bakalım siz de benim gibi sevecek misiniz?:)

Şimdi tropikal tarzda dekorasyona örnek verelim biraz..
En sevdiğimi en sona sakladım:)
Bu koltuklara bayıldımmmm!:)
Yarın da benim favorim sahil evlerine bir göz atalım..
Sevgiler:)

Yorumlar

  1. oncelikle gecmis olsun...esimle antalyayami yerleselim yoksa baska bir yeremi diye dusunurken bunu bize yapmayacaktiniz..en gitmek istedigimiz yerlerden guzellikler sundunuz..tesekkur ederiz..hepsi cok guzeller..

    YanıtlaSil
  2. FancyMancy selam,
    Çok teşekkür ederim! zaten geçmek üzere gibi..çok komik ama sabah kalktığımda muhteşem bir hava vardı, dışarı çıkıp yürüyüş yaptım, ter atınca daha da iyileştim gibi:)

    Benim bu sene 7. senem Antalya'da..üstelik ben İzmir'den başka hiçbir yerde yaşayamayacağımı düşünerek gönülsüz gelmiştim buraya..Ama burada hava temiz, şehir temiz, yılın neredeyse 300 günü güneşli, evimin dibinden denize girip, sahilde yürüyüp koşmaktan bahsetmiyorum bile..(İstanbullular kızıyor:))Kısacası çok seviyorum burayı, sanırım bana bu kadar cömert davranan Antalya'ya da bir post borcum var:)
    Dilerim gönlünüzden geçen, mutlu ve huzurlu olacağınız yerde yaşama fırsatı bulursunuz..
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?