Sinema aşkına!:)

Bu yazıyı yazdığım şu saatlerde Oscar Töreni'ne sadece birkaç saat kaldı. 
Öğrencilik yıllarımda Grammy, Oscar, Golden Globe ödüllerini kaçırmamaya çalışır, keyifle izlerdim...bilhassa da Oscar'ı...hatırladığım kadarıyla o zamanlar modaevlerinin savaşları bu kadar baskın değildi, oyuncular ve filmler daha ön plandaydı; şimdilerde ise oyuncu ve filmlerle beraber kırmızı halıda ne giyildiği de çok önemli artık...açıkçası trendleri -bilhassa saç, makyaj, aksesuar, renk- takip etmek adına Oscar Ödül Töreni en az moda haftaları kadar değerli ve önemli..

Her neyse, aslında bahsetmek istediğim Oscar değil ancak onunla doğrudan bağlantılı bir konu..

Sinemayı sever misiniz? Ben çok severim. Allahtan eşimin de sinemayla arası oldukça iyi, evlendiğimizden bu yana hatırı sayılır bir DVD koleksiyonuna sahip olduk. Kimi filmler -pazarlama stratejisiyle ilgisi olduğunu düşünüyorum- Antalya'ya ne yazık ki gelmiyor, mesela Woody Allen'ın son filmi "Roma'ya Sevgilerle" filmi salonlara gelmedi, ben de ısrarla DVDsinin çıkmasını bekliyorum. 

İşte bu DVD koleksiyonu bir yerlere sığmamaya başlayınca, eski kiralık olan evimizde filmler için açık sistem bir dolap almıştık, hala da kullanıyoruz. Üzerinde de eski model bir televizyonumuz var, şimdi onun yerine yenisini almayı düşünüyoruz. Size daha önce de bahsettiğim, henüz düzenlemediğimiz -dolayısıyla burada fotoğraflarını paylaşamadığım- misafir/hobi odamızda bu düzenek..Zamanla kullandıkça bu odanın nasıl şekil alacağı yavaş yavaş belli olmaya başladı; önceden bu bloğa fotoğraflarını koyduğum kitaplık ta aynı odada, filmlerimiz de aynı şekilde..görünen o ki, bu oda bizim kitaplarımızı okuyup, kalabalık olmadığımız zamanlarda film keyfi yapacağımız bir oda olacak...yani bir nevi "sinema odası" gibi birşey..

Son yıllarda "sinema odası" konsepti yavaş yavaş -bilhassa geniş metrekareli evlerde- bizlere de sıçramaya başladı. Teknoloji meraklısı bir millet olarak ilk çıktığı günden beri ev sinema sistemlerini zaten satın alıyorduk ancak artık evimizde uygun bir oda varsa sırf bu işe özel odalar da hazırlayabiliyoruz. 

Şimdi sizlerle bu sinema odalarına dair örnekler paylaşmak istiyorum. Dekorasyonda genellikle benim aramın çok ta iyi olmadığı "modern" tarz tercih edilmiş olsa da bu tip mekanlarda film seyretmek en az sinemadaki kadar keyiflidir diye düşünüyorum :)



Sanırım bu oda benim tarzıma en uygun olanlardan biri...




Bu DVD dolabı çok kullanışlı görünüyor!


Oda çok güzel, keşke böylesine büyük bir odaya daha büyük bir ekran tercih etselerdi..





Gördüğünüz gibi tasarım sınır tanımıyor!:)


Bu kanape/yatak çok sevimli!:)








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?