Dosttan geri kalan


Bu fotoğraftaki sadece somut olan tabii..
Bundan öte, bol muhabbet, çokça dertleşme, bol kahkaha, çok gezme, bol alışveriş, çokça yemek, bir sonraki buluşmanın programı, kurduğumuz hayaller ve güzel anılar kaldı..

Ve tabii geçirilen keyifli bir hafta sonrasında size hissettirdikleri de var..

Ama şu an dostum dönüş yolundayken tek hissettiğim; insanın kendini tamamen açtığı, güven duyduğu, iyi vakit geçirdiği, birlikteyken kendini iyi ve rahat hissettiği bir dostunun olmasının verdiği mutluluk ve huzur...ve ben öyle zenginim ki, böyle dostlardan bende birkaç tane var...şükürler olsun..

Eğer bu cümleleri okurken sizin de aklınıza birileri geliyorsa, çok şanslı ve zenginsiniz demektir.
Ve lütfen bu zenginlikler için şükretmeyi unutmayın..

İnstagram hesabında son günlere dair birkaç fotoğraf paylaşmıştım, fakat hesabı olmayanları unutmuş değilim..
Birkaç fotoğraf ve güzel bir şarkıyla gideyim istedim.
Sevgiler


Yorumlar

  1. Çok güzel yerler... Ben de böyle yerlerde uzun bir tatildeyim, yazacağım. Ve merak ettiğiniz ev yazısı da blogda! Ters Düz'e de gelin!

    Mutlu günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet dün Betül'le Ayşegül'ün yazılarını okudum, bugün Sade ile senin yazıları okuyacağım:)
      benimki tatil değil Mert, buralarda yaşıyorum ben :D şükürler olsun...
      Ve evet, tatil yazını bekliyorum, zira fotoğraf bakmaya bayılırım ..
      sana da mutlu günler olsun!

      Sil
  2. Ohh ne güzel...Dostlarımız, dostluklarımız daim olsun...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Betülcüm, dilerim ki herkes bizler kadar şanslı olsun..
      Sevgiler

      Sil
  3. Merhabaalr. Güzel bloğunuzu ve face sayfanızı takip ediyorum. Ne güzel yerler ve fotoğraflar.. yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevin Hanım merhaba,
      Çok teşekkür ederim!:)
      Gözüme takılanları sadece kendime saklamayıp sizlerle paylaşmaya çalışıyorum:)
      Not: Haziran ayında Erasta'da kurabiye etkinliği yapmaya niyetlenen hanımefendi siz miydiniz?
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?