Bahar taburesi


Selvi boylu olmamam sebebiyle bizim evin muhtelif yerlerinden -bilhassa mutfakta- tabure eksik olmaz..
Ikea'dan birkaç sene önce şu meşhur ahşap taburelerden almıştım..öylesine elim ayağım oldu ki, sonrasında bir tane daha almaya karar verdim..

Geçenlerde Instagram'da yayınlamıştım, bu fotoğraf ilk edindiğim tabureye ait..
Son zamanlarda artık ortalıkta kullanmaktan utanır oldum, çünkü pislik içindeydi..
İlk etapta küf yeşili boyamaya karar verdim ancak sevgili komşum İpek'in yonca desenli stencili sonrası bir anda aklımda başka bir fikir belirdi, küf yeşili ise başka bir şeye nasip oldu (burada)
Tabureyi ise yoncalarla süslemeye karar verdim..biraz eve bahar getirsin istedim:) 
Bu arada biz ısrarla eve bahar getirmek için debelenip duralım, Antalya 2 gündür yağmura ve hatta zaman zaman fırtınaya teslim:)
Önceden hiç stencil yapmadığım ve kursta da görmediğim için kendimce birşeyler yapmaya çalıştım ama sonuç çok ta fena olmadı..
Bu tabureyi şimdilerde balkonda sehpa gibi kullanır oldum, üstüne çıkmaya kıyamadım:))
Şimdi diğer tabure için de aklımda bazı fikirler var ancak henüz tam anlamıyla kararımı veremedim..sanırım bu kez beyaz dışında birşeyler deneyeceğim..
Hepimize keyifli ve huzur dolu bir haftasonu olsun..
Sevgiler

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, gerçekten tam bir "bahar taburesi" :) Eline sağlık. Bunun üstüne epey bir süre daha çıkılmaz ama eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Monica..valla evet kıyamıyorum üstüne çıkmaya:)))

      Sil
  2. buna ben de stencil uygulamıştım :) tabureniz çok güzel olmuş.

    http://mutluyuvanindemirbaslari.blogspot.com.tr/2013/11/puantiyeli-mutlu-mutfak-calsmalar-devam.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur Ser merhaba,
      Aslında stencil bilmediğim için hiç aklımda yoktu, arkadaşta görünce şablonu hoşuma gitti..kızın şablonlara da el koydum:))
      Bir tane de zambaklı yaptım geçen hafta, fırsat olduğunda onu da paylaşayım sizlerle..
      Kırmızıyı çok severim, ellerine sağlık, hepimiz iyi günlerde kullanalım..
      Sevgiler

      Sil
  3. A o tabure ikedan mı Ayşecim, ne sevimli bir şey olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Rehbercim, Ikea'dan almıştım birkaç yıl önce..hala satışta var, haberin olsun..
      Bu arada Anneler Günü'n kutlu olsun, çok öpüyorum:)

      Sil
    2. Dün gördüm, seni andım:) Seninde kutlu olsun can. Çocuklarımın hiç biri yanımda değildi, malum hayat:( Senin oğlan daha ufak tadını çıkar.

      Sil
    3. anladım..aman onlar mutlu olsunlar da..
      evet evet, tadını çıkarıyorum..gün gelecek, kuş yuvadan uçacak..

      Sil
  4. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık. Buna bende kıyamam ama sehpa olarak kullanırım sadece sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Juliette..
      Ben de kıyamadığım için diğerini başka bir renk boyayacağım..şöyle kir kaldıran cinsten:)))

      Sil
  5. Harika olmuş. Ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm, sağolasın..
      Çok çok öpüyorum..

      Sil
  6. hah haa geldi mi bahar. şu yonca şeysi sevdim. denerim. sitensil demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla stensil mış..ben de yeni yeni öğrenipdurum işte:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?