Salut*

Bodrum benim bu ülkede en sevdiğim yerlerin başında geliyor..
"Amannn ne var bu Bodrum'da, yeşil desen yok, evler desen şekilsiz.." gibisinden eleştirilere karşın yine de vazgeçemiyorum Bodrum'dan, neden bilmem..

Son zamanlarda Bodrum ile Çeşme sıkı bir rekabet halinde..
Aslında memleketim olması itibarıyla Çeşme'ye methiyeler düzmem lazım ama Çeşme ne kadar güzel olursa olsun, bende Bodrum ağır basıyor hep...belki ileride değişir, bilmiyorum.

Bu kez Bodrum'a en yakın dostlarımdan birini görmeye gittim.
Hesapladık, Selim Efe'den beri gitmiyorum (gidemiyorum) evine..

Instagram'da epeyce fotoğraf paylaşmıştım, bu fotoğraflar da Instagram kullanmayanlara gelsin:)
Evimiz, Bodrum çarşı içinde bir Fransız lokantası..
Sahibi Stephane harika şeylere imza atıyor..dekorasyonu ise nefis..sanırsınız, Güney Fransa'da küçük  bir restorandasınız:)
 Eskiden ev olan bu bina şimdilerde ofis olarak hizmet veriyormuş..
Bina büyüklüğündeki kaktüsü görünce şaştım kaldım!

İşin bir de dekorasyon yönü var tabii:)
Bu fotoğraflar da cancağızımın evinden..

 Dostumun ortancaları..
Harika açmışlar...bizim balkonun uygun olacağını bilsem hemen alacağım ama ortancalar çok fazla güneş sevmiyorlar..
Saksıları ise kızı Deniz ve arkadaşı boyamış:)

 Duvardaki panoyu dostum kendisi yaptırmış..
Boşluktan hoşlanmayınca ortasına bir tablo asmış..dostum diye söylemiyorum, pek zevklidir:)
Birgün Bodrum'a taşınmaya karar verirsem dostumun oturduğu sitede olmak isterim, sitenin manzarası bu şekilde..(ortadaki elektrik direğini dikenlere sevgiler gönderiyorum!!)
Bu da kendisi için hazırladığım tepsi..
Bodrum'a böyle maviler, balıklar, turkuazlar yakışırdı..
Sayılı gün çabuk geçermiş, bizimki de öyle oldu..
Ama hem muhabbetin hem de Bodrum'un tadı damağımda kaldı..
Çok özlemişim..

*Salut (salü diye telaffuz edilir) Fransızca'da "selam" anlamındadır.

Yorumlar

  1. Çok zevkli. Fransız yemekleri yapan yeri var diyorsun. Giderken alırım adresi.
    Senin tepsi var ya harika.
    Elektrik direği=Türkiye:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Rehber..
      Giderken haber ver, tarif ederim yerini;)
      Aaaa, tepsiyi beğenmene sevindim:) Kendime de yaptım bir tane, birazdan yayınlarım.
      Sevgiler benden

      Sil
  2. Tepsiye bayildim ben de. Emekli oldum. Ben de mi gitsem su boyama yontemini ogrenmeye? Coştum birden!! Nilgul Sokmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hocam emekli mi oldunuz...hayırlı olsun, çok sevindim..
      Hocam bence kursa gitmelisiniz, ben çok keyif alıyorum boya yaparken..eminim ki o pozitif enerjiniz yaptığınız işlere de yansıyacak;)
      Sımsıkı sarılarak öpüyorum..
      Sevgiler ve saygılar..

      Sil
  3. ah yaa bodrum cumhuriyetiii. bi de bodrum geceleri var amaaa. geceleri insanlar bir baştan başa yürür dururlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bodrum geceleri olmaz mı deep..ben o gecelerde yürümekle uğraşamam, bizim gece hep Küba'da sonlanır:))))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?