Visco mu lateks mi sorusuna yanıt

Geçtiğimiz günlerde sizlere şu yazıda yatak arayışımdan bahsetmiştim. 
Hemen akabinde bel fıtığından muzdarip olanlara çok iyi geldiği söylenen Yataş'ın Five Z'sini aldık.

İşte ne olduysa Five Z'den sonra oldu..
Eşimin bel fıtığı ağrıları arttığı gibi, benim de sırt ağrılarım başladı, rahat edeceğiz diye aldığımız yatak bize kabus oldu..mağazadakiler de bu işe şaştı, çünkü bu yatakla ilgili aldıkları ilk şikayetmiş..

Bundan sonra küçük çapta bir komedi başladı tabii: ben her gittiğim evde "ya rica etsem, ben bir yatağınıza uzansam, or'da muhabbet etsek...ben de o arada yatacağım yatağı bulsam.." moduna girdim...çünkü mağazadaki maksimum 15 dakikalık deneme süresi yatak almak için yeterli değil, söyleyeyim..
Meğer keramet annemin yataktaymış:)) Bildiğin sert, içine gömülmediğin bir yatak...

Ardından Yataş'ın yolunu tuttuk, derdimizi anlattık, sonra da annemde yaşadığımız deneyimden bahsettik.
Markanın ilk çıkan yataklarından -ilk denildiğinde gözünüz korkmasın, 35 yıldır yatağın teknolojisine hep birşeyler ekleniyor- Blue Star'ı denememizi istediler bizden..

İlk etapta fiyatını söyleselerdi, kesin pahalı olmadığı için ürünün kalitesinden şüphe duyardım, denemekten de vazgeçerdim.
Ama nasıl rahat ettim, anlatamam..bu arada belirteyim, Blue Star ne visco ne de lateks, bildiğin yaylı yatak..
Dediler ki "biz size para iadesi yapacağız, çünkü ilk seçtiğiniz yatak bu yatağın 2 misli daha pahalı"
Şaşırdım tabii..çünkü bizde hep bir algı var "pahalı olan iyidir". Yok kardeşim, yatakta öyle olmuyor, denemeniz gerekiyor..

Şimdi bir haftadır mışıl mışıl uyuyoruz, ağrılarımız da kalmadı..
Yatak almayı önceden planladığım için bir ay öncesinden yeni örtüsünü de almıştım:)
Şimdi yeni yastıklar ilave etmeyi planlıyorum..
Herkese iyi bir hafta diliyorum..
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?