Çıkarsınlar Kasım'ı takvimden

Instagram takipçileri bilir: Çarşamba günlerini ne kadar seviyorsam, Kasım ayını da o kadar sevmiyorum..
Hani eşim Kasım doğumlu olmasa diyeceğim ki 11 ay kalsın, Kasım'ı çıkarsınlar takvimden..

Şöyle geçmiş yılları yokluyorum da, ben Kasım aylarında pek güzel haberler aldığımı, mutluluktan uçtuğumu hatırlamıyorum..
Genellikle de hep ayrılık, kayıp haberleri..
İki gündür ardarda ölüm haberleri..
Sevmiyorum Kasım'ı..

Belki de bu yüzden Instagram'daki #yılbaşıkafası etkinliğini daha Aralık gelmeden bu derece kucaklamam, benimsemem..çünkü yılbaşı zamanı, bilhassa Aralık ayı hep böyledir, insanın içine umut eker, iyimserlik verir, insana iyi gelir..

Dün komşum Nilgün'ün kayınpederini kaybettik, bugün ise annemin genç kızlık arkadaşı Zehra Teyze'yi..halbuki inanmıştım ben Zehra Teyze'ye, komadan çıkar diyordum..şu aralar bolca anneme destek olma, ona kederini unutturma zamanı..

Valla bak, çıkarsınlar Kasım'ı takvimden..
Sevmiyorum.

Yorumlar

  1. Destek veririm bende size, öyle bir durum olursa valla. Kasım ayını bende sevemiyorum Aralık gibi nedense. Çıkarsınlar Takvimden... :/

    Hep kötü haberler aldım bende Kasım ayında. Bu Kasım da geleneğini bozmadı. Bizde annemin teyzesinin doktorlarının söylediği "Elimizden geleni yaptık, sizde öyle. Yapacak bir şey kalmadı" sözleriyle yıkıldık bu Kasım... Kasım ayında kimleri kaybettik, hangi kötü haberleri aldık. Şimdi yine korkmuyor değilim. Kasım ayında bir iş var ama bende çözemedim... Yine de sevmeye çalışıyorum biraz biraz. Başınız sağolsun sizin de, Allah sabrını versin inşallah. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?