1983 Beyoğlu ve ilk blogger etkinliği


 2012 yılından bu yana blog yazıyorum, ilk kez bir "blogger etkinliği"ne katıldım.
Ama herhangi bir bloggerın daveti ile değil, etkinlikte konuşma yapıp katılımcıları bilgilendirecek olan profesyonel yaşam koçu Selin Günsev'in teşvikiyle..

Selin Antalya İzmirliler Derneği'nden arkadaşım…Tanıyabileceğiniz en güleryüzlü, dünya tatlısı insanlardan..Eğer somurtuk, isteksiz, mutsuz biriyseniz -tabii onun da içini karatmadan:))- hayatınıza Selin gibi insanlar katın, bir anda olaylara ve hayata daha farklı, daha iyimser bir gözle baktığınızı göreceksiniz..

Blogger etkinliklerine neden katılmadığımı da belirteyim: bazı bloglara bakıyorum..kendilerine, ciltlerine (evet cilt bakım bloglarına çok merakım var, okurum), evlerine,vs..uymadığı, içlerine sinmediği, sevmedikleri, inanmadıkları şeyleri sırf hediye edildiği için bu ürünler için bloğa girip yazılar yazıyor, methiyeler düzüyorlar..Instagram'da bu tip taleplere cevap vermeyişimin sebebi bu, dilerim bu yazıyı okuduktan sonra beni anlayışla karşılarlar..önce denemem, benimsemem ve gerçekten sevmem lazım..toplantılara da bu yüzden katılmıyorum, çünkü oralarda da mutlaka hediyeler dağıtılıyor..

Selin'in hazırladığı nefis çayları, sağlıklı ve fit yaşam tüyolarını -kendisine instagramdan bir göz atın,2 çocuk annesi olmasına rağmen süper fit ve güzel bir kadın!- saymazsak, benim için dünkü toplantının en büyük bonuslarından biri de yeni bir mekan keşfiydi.

Kaleiçi turlarını ne kadar sevdiğimi Instagram takipçileri bilir..
İşte Işıklar'daki 1983 Beyoğlu, Kaleiçi yürüyüşleri öncesi ya da sonrası uğramaktan keyif alacağım mekanlardan..dekorasyon sevenlerin de beğeneceği bir yer..bir şekersiz çikolataları var ki, tam benim damak tadıma uygun..

Mutfağın sevimliliğine bakar mısınız..
Biliyor musunuz, bu caddeden tramvay geçiyor..Antalya'da yaşayan İstanbullular için bu kafe Beyoğlu özlemlerini bir nebze de olsa giderip, kahve keyfi yapabilecekleri bir yer..
 Son zamanlarda duvarda tel kafes fikrine bayılıyorum..
 Çok ama çok keyif aldığım bir şarkı ile kaçıyorum!
Kahve için yapılabilecek en güzel şarkılardan!:)

Yorumlar

  1. Etkinliğiniz de mekan da çok güzelmiş. Blogger buluşmaları sıkıcı oluyor genelde (bugüne kadar birine katıldım, bir daha da katılacağımı pek sanmam) ama işin içinde arkadaş olunca başka. Couleur cafeyi de pek severim, Arabesque albümündeki arabik düzenlemeli gainsbourgların hepsini severim gerçi. Epeydir dinlememiştim, hatırlattın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Monica selam,
      Evet blogger buluşmaları çok bana göre değil, onu anladım..Arkadaşım diye söylemiyorum, gerçekten çok keyifli bir sohbet gerçekleştirdi, bir ton bilgi de verdi..Mekanı ben de çok sevdim, artık Kaleiçi turlarımda uğrayacağım..
      Bol kahveli, çikolatalı bir etkinlikte bu şarkıdan başkası çalmadı kafamda:))

      Sil
  2. Mekanı çok merak ettim en kısa zamanda gideceğim :)..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?