Ağaç süsü deyip geçme

Son zamanlarda dekorasyon mağazalarına hiç göz gezdirdiniz mi bilmiyorum ama ağaç süsü fiyatları hatırı sayılır derecede yüksek..
Eğer yeni ürünlerden gözünüze kestirdiğiniz, çok beğendiğiniz ama almaya kıyamadığınız süsler varsa üzülmeyin…
Zira bu tip mağazalarda yılbaşının hemen ertesinde büyük bir indirim yapılıyor, bu ürünleri %50-%70 indirimlerle çok daha uygun fiyatlara satın alabilir, önümüzdeki sene için hazırlık yapabilirsiniz.

Diyelim ki aklınızda olan ürünleri mağazada bulamadınız.
O zaman istediğiniz renk ve modelde, kafanızdakine uygun birşeyleri kendiniz tasarlayabilirsiniz..
Tıpkı bunlar gibi..
 Buna bayıldım!
Önümüzdeki sene için kısmetse hazırlamayı düşünüyorum.

Kesinlikle çocukların seveceği türden..
Hepsi de birbirinden sevimli, sizce de öyle değil mi?
"Ağaç kurmuyorum, ben ne yapacağım bu süsleri?" derseniz, onun da bir cevabı var: hediye paketi süslerken kullanabilirsiniz.

Yorumlar

  1. hımmm, faydalı bilgi oldu bak.

    :)

    şu köprüyü görünce aklıma ne geldi.
    movies in real life-gandalf, izleseneeee, yutupta.

    you shall not pass!

    nolur izleee.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?