Uyduruk ağaç

Geçenlerde size "ağacımsı" birşey yaptığımdan bahsetmiştim..(tık tık)
Oğlum henüz 3,5 yaş bile olmadı, isteklerini de çok net ifade etmiyor henüz, ilgi alanları da çok değişik, süslenmiş çam ağaçlarının bu kadar ilgisini çekeceğini düşünmemiştim.

Ben de bu sene deneme olarak evde bulunan malzemeden küçük bir ağaç yarattım.

Geçenlerde English Home'dan şu mumluğu almıştım.
Bu mumluğu ağaç haline getirmeye karar verdim.

Noel Baba önceki senelerden evde mevcuttu, ilave olarak birkaç mandal ve ışık aldım.
Işığı bu ağaca sardım, kar tanesi görünümündeki mandalları da üzerine taktım.
Son olarak ta en üst kısma kırmızı ağaçlı ve Noel Baba'lı aksesuarları yerleştirdim.
Ortaya böyle birşey çıktı:
Bu da mini-ağacımızın gece görünüşü :)
Selim Efe mi?
Tabii ki çok ilgisini çekti, okuldan gelir gelmez, daha üstünü bile çıkarmamıza izin vermeden ağaca koştu:)
Mutfağımda da bir ağaç var ama o kapı üzerinde!:)
Bu cam süsünü çok beğenerek almıştım English Home'dan, geri kalan mandallarla bu ağaca da kendi yorumumu kattım:)))
Aslında kırmızı pötikareli şerit kurdelalardan çok aradım ama bulamadım ne yazık ki..
                              Seneye daha "yanar dönerli" birşeyler yapmak farz oldu artık:)
                                                                       Sevgiler

Yorumlar

  1. Ayşe sen bir hobi atölyesi kur, ilk öğrencin ben olacağım, o kırmızı örtü:))istiyorum. Ama bölge olarak Marmara'yı seçeceksin tabi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehber selam,
      O kırmızı örtüyü 2 sene önce çok sevdiğim bir aile yakınımız yeni yıl hediyesi olarak hazırlamıştı:) Ama annem fenadır bu konuda, bur'da olsan sana çok güzel anlatırdı:))
      Ben genelde tasarım işini hallediyorum, ben ne istersem annemler hazırlıyor:))
      Mesela -bugünkü yazıda anlatacağım- kafamdaki runnerı bulamayınca, anneme diktiriverdim:))
      Yastıklarım da bitmek üzere, boş kaldıkça örmeye devam ediyorum:) Onları da paylaşacağım sizlerle.
      Sevgiler

      Sil
    2. ha bu arada, Marmara konusuna gelince..
      büyük konuşmayayım ama, tercih sözkonusu olunca asla Marmara'yı tercih etmem;):))
      Sen Ege'ye gelirsen olur bak:))

      Sil
  2. aaa şanslı Selim Efe annesi ona çok güzel bir ağaç yapmış :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?