Anna Wintour'un fakirhanesi

Bu yazıya başlarken şu konuyu çok düşündüm: Anna Wintour'un kim olduğunu açıklamama gerek var mı yok mu..
Sonra herkesin modaya merakı olmayacağını düşünüp kısa bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.
Moda dünyasında ikon haline gelmiş bazı isimler var..
Anna Wintour da bunlardan biri..
Hatta o kadar ikon ki, "Devil Wears Prada/Şeytan Marka Giyer"kitabına konu oldu. Kitap o kadar başarılı oldu ki, filme uyarlandı, Wintour rolünü ise efsane oyuncu Meryl Streep canlandırdı.
Kendisi Vogue Amerika'nın patronu dersek abartmış olmayız:)
Şimdi gelelim bu efsane yayın yönetmeninin Long Island'taki yazlık evine..tabii ki NY'ta da bir fakirhanesi var zat-ı muhteremin ancak henüz bulamadım. Bulsam da önce bu evi yayınlamayı tercih ederdim, çünkü gerçekten çok güzel…en çok ta dinlendirici..

Salonda fazlasıyla Fransız etkisi var…"French country" adı verilen koltuklar çok hoş..
Evin Amerika'da olduğunu bilmesem, Güney Fransa'da bir ev olduğunu düşünebilirdim:)
Evin her odasında çok zarif seçimler yapılmış..
Herkese çok mutlu bir haftasonu diliyorum!
Sevgiler:)

Yorumlar

  1. Anna Wintour'u herkes bilmeyebilir tabi yahu, iyi yaptın. Bir de kızı mı ne varmış oda nereden çıktı dedim kendi kendime geçen, hediye etti camiaya herhalde. Evde Fransız sayfiye etkisi bariz, kitap oku diye düzenlenmiş odalar. Ah birde o bahçedeki ağaç kapı nefis.
    Önce ki postuna yorum yapamadım da o kırmızı krem yastıklar tam örmelik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık kızı da her yerde yanında..
      Ev komple muhteşem, çok beğendim, çok dinlendirici..
      Örgü biliyorsan kırmızı/krem yastıkları örmesi çok kolay, istersen ilmek sayısını, tarifini falan veririm..
      Sevgiler

      Sil
  2. Kızını da merak ettik netekim:)
    Bugün hep yazı araştırma ona da bakarız.
    Örgü işine giricem bi ara, alırım.

    YanıtlaSil
  3. çok zevkli.. her oda ayrı bir güzel tabi insanın bukadarbüyük ve çok odası olunca, her biri için ayrı şeyler düşünmüş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim Hanım selam,
      Ah bir de bu sorun var tabii: bizim evler pek küçük, büyük olanlara da sağlam bütçe gerekiyor:)

      Sil
  4. ama bak bu ev müthişmiş heee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ever deep, ben de çok beğendim, çok zarif..

      Sil
  5. Hiç abartı yok baktımda. Yani dünyayı satın alırlar, onlardaki para kimsede yok ama yaşantıları ve evleri hep abartısız ve sade. Bir de bizim ünlülerin evlerine bakıyorum bir dergi her ay yayınlıyor ya...aman Allahım... hepsi sahneye çıkıyor evlerin, şaalı, süslü, püslü. Abartı desen tavan yapmış.
    Çok beğendim ben bu fotoları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel Hanım merhaba,
      Bizim ülkenin insanı gösteriş sever, malumunuz..:) Fakat gösterişi de süsten, parıltıdan ibaret sanar, bir de o var:)
      Sibel Can'ın Cannes'daki evine rastladım geçenlerde, bölgenin ruhuna tamamen absürd, şakırtılı, taşlı bir ev yapmış, ağzım açık bakakaldım:)) Umarım sanal ortamda o görselleri bulurum, ibretlik olarak burada paylaşırız:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?