Tatlı aşk

Sevgililer Günü ile ilgili fikrimi söylemiştim..( tık tık)
Fakat güzel yönleri de yok değil:)
Bugüne özel hazırlanmış o kadar güzel ve lezzetli şeyler görüyorum ki, insanın hepsini alıp yiyesi geliyor!

Neyse ki sonrasında spor salonunda döktüğüm terleri kendime hatırlatıyorum da, aklım galip geliyor:)
Ama tabii bu hiç yemeyeceğim anlamına gelmiyor!:)

İşte bugüne özel tatlı fikirler..
 Cheesecake..asla hayır diyemem:)
Bunu yapmak hiper kolay…denemek lazım..üstelik kalorisi daha az:))
Dünyanın en güzel aşk şarkılarından biriyle gideyim buralardan..
Sevgiler:)

Yorumlar

  1. O puf böreği gibi olan çubuklular, gönül yapmak ister ama kim şeytan kim uğraşacak diyor, haklı sanırım:)
    Oooh şarkını da açtım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmıyorum yaa, benim de favorim onlar:)
      ya ben o şarkıları kendi zevkim için koyuyorum ama benden başka dinleyen yok sanıyordum:))
      sevgiler benden

      Sil
  2. ben dinliyorum can, şu meksika hikayesi ile uğraşırken bak ne buldum, ama esas şarkı benim postta olacak.

    http://www.youtube.com/watch?v=Mvm2GWMDM18

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?