Bahçe mobilyaları

Dün bahçelerden bahsettik...çiçeklerle bezedik, sarmaşık ve ağaçlar ekledik..geldik içinde keyif yapacağımız mobilyaları seçmeye..

Mobilyanızı nasıl seçerdiniz, bilmiyorum ama dış mekan koşullarını göz önünde bulundurarak seçim yapmakta fayda var. Rattan, ferforje gibi malzemelerden yapılan mobilyaların ömrü uzun olur.

Bu tip mobilyalara birkaç seçenek..





Mavi bank ne kadar hoş, değil mi?:-)
Şimdi biraz daha konforlu seçeneklere bakalım..









Eğer bahçeniz yeterince büyükse, yukarıdaki seçeneklere bir yemek masası da ilave edebilirsiniz..



Diyelim ki bahçeniz yeterince büyük değil, ama yemek yiyecek bir masaya da ihtiyacınız var..o zaman bu çözümler tam size göre!





Renkli olana ba-yıl-dım!!:-)
Sıra geldi aksesuarlara..
Paravanlardan ayrıca bahsedeceğim ama bahçenizde yer varsa, mutlaka bir paravana yer açın, çok hoş gözüküyorlar!
Ben bahçe için en çok bunu beğendim..
Sadece ferforje olan bir modeli seçip, sarmaşıkla da kaplayabilirsiniz;-)


Güzel bir bahçenin çiçeksiz olmayacağına karar vermiştik.
Bunlar da fikir sahibi olmanız açısından, bahçenize yakışacak birkaç saksı ve saksılık modeli..










Oturma grubunuz varsa, ortaya bardak, kadeh, vazo, çiçek, obje, saksı, mumluk, vs.  koymak için güzel bir  orta sehpa hiç te fena olmaz








Eğer depolama sorununuz varsa, sehpa yerine böyle bir sandık ta kullanışlı olacaktır;-)

Ve son olarak, sehpa üzeri kullanabileceğimiz aksesuarlara..
Ben mum olmayan bir bahçe düşünemiyorum..







Mumluk dışında aydınlatma alternatifi olarak bu fener de çok hoş durabilir, ne dersiniz?;-)



Çiçek dalında güzeldir ama vazoda da hoş durur:-)









Bu galvaniz suluk neden vazo görevi görmesin ki?:-)
Aynı zamanda evde kullanmadığınız sürahi ya da çaydanlık ta vazo vazifesi görür;-)



Sakın bahçem yok diye üzülmeyin, benim de yok! Hoş, ne kadar bahçeli ev kaldı artık şehirlerde, söyler misiniz?
Madem biz de balkon açısından zenginiz, o zaman uygun mobilya seçimiyle, yukarıdaki görüntülerin tümünü uygulayamayacağımızı da kim söylemiş?:-)
Haydiiii, sadece biraz hayalgücü ve aşk!
Sevgiler..

Yorumlar

  1. sabah sabah içim açıldı ve hayal ettim böyle güzel döşenmiş bir bahçede vakit geçirmek
    inşallah ilerleyen zamanlarda böyle bahçeli bir evim olur
    şimdiden dekorasyon hayellerine başladım bile
    balkonda uygulamak Adana da pek yok herkez balkonları kullanıyor yeni evimd ebir balkonum var ama
    banklı modellere paravanlara merdiven saksılığa bayıldım
    emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. kadis merhaba!

    "inşallah" demek yok, "ilerleyen zamanda benim de böyle bahçeli bir evim olacak!"diyeceksin!:)evet kesinlikle hayal kurmalısın, bu insana kendini iyi hissettiriyor ve amacına bir adım daha yaklaştırıyor!
    balkona çok büyük bir masa dışında bunların çoğunu uygulayabilirsin canım,sadece uygun ebatlarda bakman gerekiyor!Benim balkondaki bankı unuttun galiba :)anlaşıldı, en kısa zamanda burada farklı örneklerin olduğu balkon yazısı yayınlamak gerekiyor demek ki;)

    YanıtlaSil
  3. merakla bekliyorum yazını.

    YanıtlaSil
  4. Exсellent ρost. I was checking continuоuslу this blog and I
    am impressed! Very helρful іnformation ρaгtіcularly the last ρart :) I care for such info much.
    I was lookіng for thiѕ paгticular info fοг a long time.
    Thank you and best of luck.

    Look into my wеbsіte; buying domain names

    YanıtlaSil
  5. These are in fact great ideas in about blogging.
    You have touched some nice things here. Any way keep up wrinting.


    My web blog; cityville screenshot **

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?