Günlük bakım şart3

Evet, başlığımızda "Ayşe'nin periskopundan dekorasyon ve yaşama dair yansımalar" yazıyor, evet sadece dekorasyon yazmıyorum ama geçen sene günlük bakımla ilgili yazdığım yazının hala ilgi görüyor olmasını şaşırtıcı bulduğumdan, bu yazıyı yazmak farz oldu. (tık tık )

Aslında geçen seneki yazıdan sonra kullandığım bir sürü cilt bakım malzemesi oldu ama burası bir makyaj bloğu olmadığından, bu konuyu önemsemekle birlikte yazmayı çok tercih etmiyorum. Fakat günlük cilt bakım malzemelerim bitmek üzere, dolayısıyla son 15 gündür periskopumda en çok bu konu var. Gerek internetten, gerek çevremdeki arkadaşlarımdan, gerekse eczacımızın verdiği tavsiyeler doğrultusunda araştırmalarıma son verip alışverişimi yaptım.

Siz nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama ben ne kadar memnun kalırsam kalayım, cildin alışmaması için,  uzun süre aynı ürünü kullanmıyorum.

Yaz başında Kiehl's'in göz kremi ve gece serumunu aldım, bitmek üzere..
Aslında memnun kaldım yani göz çevremi nemlendirdi, serum da ayrıca yüzüme canlılık ve aydınlık verdi. Nemlendirici olarak ta havalimanında tesadüfen gördüğüm, indirimde olan Estee Lauder/Day Wear'i kullandım. Ama artık yaş itibarıyla biraz daha sıkılaştırıcı, aydınlatıcı ürünlere ihtiyacım var..
Bende şöyle bir takıntı var: eğer ürün eczane ürünü -yani dermokozmetik- değilse pek güven telkin etmiyor:/ Bu takıntı da son 3-4 yıldır oluşmaya başladı...son zamanlarda da içerikte yazan ürünlerin ne olduklarını öğrenmeye çalışıyorum.

İşte bu yüzden, yeniden dermokozmetik ürünlere yönelmeye karar verdim ve eczanenin yolunu tuttum.

Yaz bitti. (Yani bizde hala öğle saatlerinde plaj keyfi yapılıyor ama genel anlamda söylüyorum:))
Bu yaz güneşten oldukça iyi korundum, Hamilton adında bir güneş koruyucu kullandım, inanılmaz memnun kaldım, leke oluşumunu ciddi şekilde engelledi, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Fakat benim Hamilton öncesi lekelerim var, bugüne kadar onları azaltmayı hep erteledim.
Tam bunun için birşeyler yapmaya karar verdiğimde, cilt bakımına gittiğim yerde Perricone MD ürünleri ile karşılaştım.
Perricone MD ürünlerini önce internette araştırdım, olumsuz tek bir yoruma rastlamadım, ki sözkonusu kozmetikse bu ender bir durum..
Sonra çevremde kullananların fikirlerini aldım, memnun olmayan yok..
Şimdi güneş lekeleri ve yüzümdeki matlık için Esther C kürünü uyguluyorum. Henüz 2-3 gün oldu başlayalı, sonucu merak eden olursa 1-1,5 ay sonra cevap verebilirim.

Yüz yıkama jeli, göz çevresi kremi ve nemlendirici olarak ta aynı markanın bu kürü destekleyen  ürünlerini tercih ettim, zira leke kürünün işe yaramasını istiyorum. Tonik Bioderma'nın, eczacımızın hediyesi, dudak balsamı ise her zamanki gibi mentollü Blistex, vazgeçilmezim:)

Yüz yıkama jeli öyle mucize bir ürün değil ama yüzü kurutmuyor oluşu güzel..
Nemlendiricilerde de sıkılaştırma özelliği var ve zamanla aydınlık ve sıkı bir cilt vaat ediyor. Henüz yeni kullanmaya başladım ama nemlendirme özelliği müthiş, sabah uyandığımda cildim hala pamuk gibi..kullanan arkadaşlarım bir ay sonra yüzümdeki değişime inanamayacağımı iddia ediyorlar...bakalım, göreceğiz.

Cilt bakımı ürünleri ile aranız nasıl? Düzenli olarak yaptığınız rutinler var mı?
Bu ürünleri alırken nelere -fiyatı, markası, dermokozmetik oluşu, vs..- dikkat ediyorsunuz?
Sevgiler

Yorumlar

  1. Eh, cilt bakımı falan pek ilgimi çekmedi şimdi. :) Bence dekorasyon.
    Ben de deneysel bir tiyatro oyununa gittim, onu yazdım şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Mert biz kızlar için bu konular ne derece önemli bir bilsen..:) bir de bir ürün almadan önce kılı kırk yarar, hummalı bir araştırma işine girişiriz:))
      Ne kadar yorum varsa bizim için o kadar iyidir, ben de kızlara bir iyilikte bulunmak istedim, hepsi bu:)
      Aslında dünya tatlısı makyaj blogcumuz Şebnem -http://sebnemindunyasi.blogspot.com- var, bu tip yorumları yazıp ona paslamak lazım;)

      Sil
  2. yine hoş ve olumlu bi yazı.
    :)
    en güzel yazın bence profilin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah deep:)
      sende yok mu böyle "kremsel deneyler" :)

      Sil
    2. krem şanti krem karamel ivit ivit.
      :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?