Önce/Sonra

Aslında bugün çok daha farklı şeyler paylaşmayı planlıyordum.
Ama gördüğüm manzara beni o kadar hayrete düşürdü ki, sizlerle paylaşmak için sabırsızlandım.

Sizlerin de bildiği gibi, kendi evimden sonra "önce/sonra" hiç paylaşmadım. Halbuki söz konusu dekorasyon olunca "önce/sonra"ları takip etmekten pek keyif alıyorum. 

Geçenlerde gözüme bir mutfak ilişti. Konu başında "before/after" ibaresi yoktu.
Mutfak dolapları fena haldeydi. İçimden "bu mutfağı ne kadar temizlersen temizle, iş çıkmaz buradan" diye söylenirken alttaki fotoğraflara takıldım ve gözlerime inanamadım! Konuyu okurken mutfağın geçirdiği değişimi öğrendim. Sonuç inanılmaz..

Mutfağın önceki hali..


Ve işte bu da mutfağın şu anki hali!
Mavi/beyaz benim için tüm zamanların favorisidir ama altın rengiyle bu kadar hoş bir uyum yakalayacağını hiç düşünmemiştim..
 Desenleri karıştırmaktan korkmayın!
Herkese yeniliklerle dolu, keyifli bir hafta ve kolay bir Pazartesi diliyorum!
Sevgiler

Yorumlar

  1. Dün yazdım yazdım gitmemiş..
    Öncesi müştemilatın sonrası malikanenin mutfağı sanki!Farklı yerler değilse epey bir kırıp dökmüşler evi,bir tek kolonlar kalmış demek ki :))
    Renk uyumu güzel.Osmanlı etkisi de güzel.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim günaydın:)
      Ben de senin gibi düşünmüştüm, biliyor musun:))
      Ama teyze bir sürü duvar yıktırmış, odalardan birini mutfağa dahil etmiş, ilk katın planını neredeyse tamamen değiştirmiş, bunları yazmayı atlamışım...ben aslında sıfır ev almaktansa eski evi değiştirmeyi, tadilatı tercih ederim, çok ta severim ama sanırım bu tadilat 2 sıfır ev bütçesi yemiş gibi gözüküyor:) bir de o moloz, o yorgunluk ta cabası..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?