Ralph Lauren'ın fakirhanesi

Ralph Lauren'ı ailece seviyoruz.
Eşim en çok klasik otomobil koleksiyonuna bayılıyor, ben ise tarzını, ürettiklerini çok beğeniyor ve zevkime yakın buluyorum.

Evet, bazı ürünleri fazla "Amerikan"dır ama ekoseleri, çizgileri, kırmızıyı, beji ve maviyi başarıyla kullanır, çok beğenirim. 
Hele bir de ev koleksiyonu vadır ki, benim için neredeyse her ürünü "arzu nesnesi" modundadır:) Duvarkağıdından, bleu/blanc abajura, yatak örtüsünden, battaniyeye kadar nefis şeyler tasarlar, üretir.

Aslında Ralph Lauren Home tarzını başka bir konuda işlemek isterim ama şu iki fotoğrafı da paylaşmadan edemedim!
İşte bu harika şeyleri yaratan adam Monsieur(mösyö) Lauren..
Ralph Lauren'ın Amerika Colorado'daki çiftlik eviyle karşılaştım geçenlerde.
Tabii ki ev demek yanlış olur, anladığım kadarıyla neredeyse küçük bir köy büyüklüğünde evin bulunduğu arazi..
Eve gelince, tam bir çiftlik evi..

Çalışma odası oldukça sade -neden böyle söylediğimi sonraki fotoğraflarda anlayacaksınız:)- çalışma masasına ayrıca bayıldım..
Girişteki yer karoları çok klasik ama ben bu karoları çok beğeniyorum..
Bizim evi yenilerken bu karolardan çok istemiştim ama o dönem ne yazık ki böyle güzel seramikler yoktu..bildiğim kadarıyla bu tip seramik hala çok fazla yok ülkemizde.
Bu seramik hiç modası geçmeyeceklerden..
İşte bu karmaşadan bahsediyordum!:))
Aslında herşey birbirinden şık ve güzel, ortamı karıştıran bol desenli halılar:) 
Halılar da halı ama hepsi el dokuma, nefis..
Bu kadar ekoseyle haşır neşir olan bir adamın evinde de ekose olmasına şaşırmadım:)
Hoş bir yemek masası...ve Ralph Lauren'ın koleksiyonunda da çok sık kullandığı lacivert/mavi/beyaz çizgiler..sandalyeler nefis..
Evin dışarıdan görünüşü..
Güzel değil, güzel ötesi...en çok ta yeşilden ötürü..
Burası beni büyük ölçüde ifade ediyor desem!
Bleu/blanc vazolar, abajurlar, beyaz, konforlu kanapeler...e daha ne olsun?:) Yalnız ben kesinlikle halı kullanırdım:)
Ben bu banyoya aşık oldum!
Hadi banyom eskisin de, böyle bir banyo yapayım!:)
Böyle bir ortamda açık hava keyfi de başka bir güzeldir...her yerin yeşil olması beni çok etkiledi, çok severim..
Bu kadar büyük bir arazide havuz olmaması bir tuhaf olurdu zaten:) Ama yine yeşiller içinde...nefis.
Bu bina Ralph Lauren'ın o "Amerikan" o "kovboy" yönüne gönderme bence...ama kesinlikle çok sevimli:)
Evin iç dekorasyonu kesinlikle evin dış görüntüsüne yakışır şekilde..
Şömineye bittim!
Burada ne film keyfi olur!
Bir evde halı olsun, örtü, battaniye, yastık ya da kilim olsun, etnik desenler -dozajında olduğu sürece- çok hoş oluyor, çok seviyorum..
 Bu eve böyle bir yemek masası yakışır:)
Burası ne kadar samimi, ne kadar sıcak..
Ortadaki kırmızı kilim benim olsa...
Kartpostal değil, evin manzarası..
 Evet, arazide bir de çadırlar var!
Bu evde kaç dış mekan oturma grubu var, bilmiyorum:) Şimdilik 3 etti galiba:)
Ama burası rüya gibi..
 Sizce burası ne olabilir?:)
 Evet, banyo:)
 Ama ben önceki banyoyu tercih ederim, bu kadar rustik bana göre değil:)
Eh bugünün şarkısı da bu konsepte uygun olsun:)
Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim, western filmlerini hiç sevmem:)

Hepimize keyifli bir haftasonu olsun!
Sevgiler:)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?