Bebek geliyor!:)

Dün içimizi açan, sevindirici bir haber aldık: kayınbiraderim ve eşinin 2. bebekleri bir ay sonra dünyaya gelecek!:)

Geceleri sıklıkla uyanıp emzirmek ne demek, çocuklu anneler iyi bilir..işte bu sebepten, bir süre yeni bebeğimiz annesi ile babasının odasında konaklayacak doğal olarak..sonrası henüz belli değil ama ben yine de şimdiden bebek odalarına göz atmaya başladım!:) Elimde değil, heyecan verici bir gelişme ile karşılaştığımda eğer dekorasyon ile bağlantısı varsa heyecanım daha da katlanıyor ve hemen araştırmalara başlıyorum:))

Aslında yakın zamandaki banyo heyecanımı hatırlarsınız; şimdilerde hazırlıklar daha da hızlandı, hatta lavabo ve seramiklere, dolabın rengine karar verdik bile! Bu haftasonu duş teknesi, kabini, klozeti falan seçilecek, sonra iş en keyifli bölüm olan aksesuarlara kalıyor..

Neyse konu dağılmasın, bebek odaları diyorduk..
Aslında önceden oğlumun odasını da sizlerle paylaşmış, ayrıca bir bebek odası yazısı yazmıştım ama o kadar güzel oda örnekleriyle karşılaşıyorum ki, sizleri de bu değişik örneklerden mahrum bırakmak istemedim..Hem aramızda bebek bekleyen okurlarım varsa onlar için de ilham kaynağı olacaktır:)

Aslında hep klişe renklerden -mavi/pembe/beyaz- uzak, değişik bir oda yapmak istemiştim oğluma fakat hamileliğimin sonlarına doğru fikrim değişti ve bir süre sonra zaten oğlumun da istemeyeceğini düşünerek "bebek odası gibi oda" tasarlamaya karar verdim. Sonuç ortada: mavi/beyaz klişe bir bebek odası bizimkisi..Çünkü biliyorum ki en fazla 1 sene sonra "ben bebek değilim!" diyerek kafa tutmalarımız başlayacak, işte o zaman farklı bir yatak odası tasarlayabiliriz kendisine :)

Şimdi size aşağıda vereceğim örnekler bizim klişe bebek odalarından oldukça farklı..hoşunuza gideceğini düşünüyorum..

Eşliğinde de Selim Efe'nin favori uyku parçalarından birini paylaşayım :)
Bizim CD deki orijinal bebek versiyonunu bulamadım, bununla idare edin, çok keyiflidir :)
Sevgiler..


















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?