Mutfak masası


Bizim balkondaki değişikliği yakın zamanda sizlerle paylaşmıştım.
Balkondaki yemek masası gidince, evimizde sadece salondaki büyük masa kaldı.
Mutfakta yemek masası yok biliyorsunuz, eski hali bu şekilde..
Bu durumda mutfağa masa almak farz oldu.

Aslında şu tipte bir servis arabası almayı düşünüyordum önce..
Fakat üzerinde yemek te yiyebileceğimiz küçük bir masanın daha işlevsel olabileceğine karar verdim..bunun üzerine masa arayışına giriştim.
Sorun şu ki, mutfak masası istediğinizde kahverengi ve metal dışında çok ta fazla seçeneğiniz yok...beyaz bir masa buldum ama onun da ebatları bizim mutfağa uymadı:/

Sonuç?
İstemeye istemeye, kahverengi bir masada karar kıldım.
Ve oğlum kreşe başlar başlamaz bir ahşap boyama kursuna gitmeye karar verdim:))
Zaten evde o kadar çok boyanacak malzeme var ki,  bu hobiyle uğraşanların iştahını kabartacak türden..:)

Neyse..
Masa geldiğinde bu haldeydi.
Pardon!
Yastıklar bile yoktu:) Yastıklarla bir markette karşılaştım:)

Henüz boya işleriyle ilgili olmadığımdan, geçici bir çözüm buldum.
Sandalyeleri yastıklarla, masayı ise evdeki masa örtülerinden biriyle kamufle ettim.
Masanın havası bir anda değişti!
Hatta görenler der ki, bu haliyle boyaya gerek bile kalmamış:)
Ama ben yine de beyaz ile mavi arasında kararsızım, eğer boyama işinden sıkılmazsam bu renklerden birine boyayacağım galiba..gerçi bana belli olmaz, masayı ilerleyen zamanlarda yeşil ya da ne bileyim, fuşya renginde bile görebilirsiniz:)

Bir de neyi farkettim?
Eğer yer müsaitse, masa bir mutfağın olmazsa olmazıymış..yeri geldiğinde yemek bölgesi, yeri geldiğinde depolama alanı, yeri geldiğinde ise pişirme bölgesi bile olabiliyormuş..işte bu blog sahibesi de deneye yanıla öğreniyor bazı şeyleri..:)

Hepimize verimli, güzel bir hafta olsun!
Sevgiler:)



Yorumlar

  1. Kesinlikle çok iyi bir çözüm olmuş. Haklısınız mutfakta masa olmazsa olmazlardan.
    Masa güzel ama yastık ve örtünüzle bambaşka bir güzelliğe bürünmüş. Güle güle kullanın. Ayrıca kahveyi çok sevdiğinizi okurken öğrendim, bende çok severim :) bu masada keyifli kahveler diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı selam,
      Beğenmene çok sevindim, çünkü geçici çözümler hep eğreti durduğundan can sıkar:)
      Ama yine de kararım değişmiş değil, ahşap boyamayı öğrenip kendim kotarayım bu işleri diyorum.
      Evet kahveyi çok severim:)
      İyi dileklerin için çok teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun!
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?