Andie Macdowell'ın Fakirhanesi

Amerikalı aktrisler arasında Andie Macdowell en beğendiklerim arasında..Nicole Kidman'a da bayılırım, nefis bir güzelliği -her ne kadar son yıllarda yaptırdığı botoksvari şeylerle yüzünü biraz bozmuş olsa da- var ancak onun Avustralya asıllı olduğunu öğrenince "Amerikan" kategorisinden çıkardım:)

Neyse Nicole Kidman'ı boşverelim...
Andie Macdowell'ı  Green Card/Yeşil Kart ve 4 Weddings and a Funeral/4 Nikah 1 Cenaze filmlerinde izlerken "ne kadar duru bir yüzü var" dediğimi anımsıyorum...hayranlıkla izlemiştim kendisini..


Bir de Loreal reklamlarına konu olan muhteşem saçları var tabii..


Kimi oyuncular vardır, her rolün altından başarıyla kalkarlar; Meryl Streep, Marion Cotillard, Jennifer Connely, Juliette Lewis, Nathalie Portman gibi..Ama bazıları vardır, tek bir türün oyuncusu olurlar; Andie Macdowell'ın da tıpkı Meg Ryan gibi romantik/komedi oyuncusu olduğuna inanıyorum...sanki başka bir türde oynasa -mesela korku filmi gibi- sırıtacağını düşünüyorum:) Yani bence film çevirmese bile olur, kozmetik reklamlarında o duru, güzel yüzünü kullansın yeter:)

İşte bu romantik/komedi kraliçesi Andie Macdowell geçenlerde evini satmaya karar vermiş.
Tam country tarzda döşenmiş, nefis bir evi var, neden satmak istediğini açıklamamışlar..belki artık yenilenmek, değişim istemiştir ya da evin heryerini kaplayan o kahverengi bunaltıcılıktan kurtulup, yeni bembeyaz bir ev almaya karar vermiştir:)

Eğer beyazdan yana yapacaksa seçimini, bu güzelim evi satmasına gerek yoktu, güzel bir tadilatla mis olur bu ev:)
Tabii böyle bir yapıya "ev" demek biraz abesle iştigal ediyor:))


Cümle kapısı gerçekten çok güzel..Bu vitray olayına bayılıyorum, bizim mutfağın kapısına ne nefis durur aslında..lisedeyken birara yapmıştım vitray ama iyi sonucu garanti etmek için profesyonel birine yaptırtmakta fayda var..


Mutfağın nefis olduğunu söylememe bilmem gerek var mı?:)


Yemek odasında da açık renk seçerek ferah bir görünüm sağlamış. Keşke evin her köşesinde tercihini böyle açık renklerden yana kullansaymış..
Tavan detayına bakar mısınız, ne kadar şık..


Çok güzel bir yatak odası ama benim için biraz fazla koyu..bazı parçaları -mesela tekstilleri- açık renk seçseydi, o zaman renkler dengelenir, daha ferah bir mekan elde ederdi..


Evet yanılmadınız: evde 2 adet mutfak var!:) Eh tabii, bu kadar büyük bir mekanı ancak 2 mutfak paklar:)
Ben diğer mutfağı tercih ederim:) Aslında bu mutfak çok daha geniş ve güzel, keşke tercihini açık bir renkten yana kullansaymış..


Burası çok "eski moda" görünüyor; hani 80'li yıllarda Ahu Tuğba'lı, Banu Alkan'lı villalar vardı ya, aynı onları andırıyor...sanırım yoğun ahşap kullanımından..


Banyoyu hiç sevmedim. Etnik tarzın bu kadar fazlası bana göre değil:) Sanki Fas'ta gibiyim :)


Merdivenlerde bir pencere olması mekanı nasıl da aydınlatmış..
Bu geniş pencereler olmasa, bu kadar kahverengi ile zaten kasvetli bir ortam oluşurdu.


Bu da evin başka noktalarında, başka şömineler..
Bunlar da çok "eski moda" görünüyor..gerçi 2.si biraz daha iyi durumda..


Salondaki yüksek pencereler nefis..
Yüksek tavanlara diyecek birşeyim yok zaten, hepimiz bayılıyoruz!:)
Aslında salon da çok rahat bir mekan gibi görünüyor..
Tek sorun fazla "eski" gözükmesi, biraz yeniliğe ihtiyacı var..
Sanırım bunlardan sıkıldığı için satıyor evini..


Bugün günlerden Cuma..
Herkese dostlarla kurulan güzel sofralarda, güzel muhabbetlerle dolu nefis bir haftasonu diliyorum!:)
Sevgiler:)





Yorumlar

  1. Ahu Tuba ve Banu Alkan'lı evler deyince içime bir kasvet,bir bunaltı,az sonra Nuri Alço gelecek gibi:)))

    YanıtlaSil
  2. Rehber selam,
    Sana asıl bombayı söyleyeyim mi: Tecavüzcü Coşkun'la aynı mahallede oturuyorum!:) Çoğu zaman karşılaşıyoruz ama bir keresinde muhtarlıkta karşılaştık, bu kadar beyefendi ve alçakgönüllü birini görünce karşımda dumur oldum:) Mahallemizin barına da gelir, orada da tavırlar aynı, üstelik adam 60 lı yaşlarda ama 40larında sanırsın, o derece:))
    Mutlu bir Pazar olsun!
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?