Pazar şarkısı

Burada sizlerle "Pazar Şarkısı" paylaşmayalı neredeyse 1 ay olmuş..
Yemek yemek, su içmek, uyumak nasıl bir ihtiyaçsa, müzik te öyle benim için, hergün evde müzik sesi olur..

Bugün günlerden Pazar..
Sizin oraları bilmem ama Antalya'da nefis bir hava var,22 derece..
Az önce kısırımı da hazırladım, dostlarımın yanına gidiyorum..
Aslında yemek bahane, maksat muhabbet..


Bu arada farkettim de, sizlerle hiç Türkçe şarkı paylaşmamışım!:)
Bu şarkıyı çok severim, dilerim siz de keyifle dinlersiniz..
Sağlıklı, keyifli, mutlu bir Pazar diliyorum!
Sevgiler:)


Yorumlar

  1. Altında üstünde kısır tarifi aradım resmen :(

    YanıtlaSil
  2. Gatsby selam:)
    Aslında aklıma gelmedi değil ama çok bilinen ve uygulanan bir tarif diye vazgeçtim:/

    İşte tarif:
    -1 su bardağı köftelik bulgur (biz kalabalıktık, 2 su bardağı yaptım)
    -1 kuru soğan
    -1/2 yemek kaşığı riviera zeytinyağı
    -1 kaşık domates+1 kaşık biber salçası
    -3-4 dal taze soğan
    -yarım demet maydanoz
    -1-2 kaşık nar ekşisi
    -1 limon
    -tuz, pulbiber,nane


    -Bulguru derin bir kaba al, her bardak başına 1 bardak kaynar su koy, suyun çekmesini bekle
    -O esnada soğanı yemeklik doğrayıp bir tavaya al, zeytinyağı ile kavurmaya başla, ardından salçaları ekleyip karıştır, biraz su ekleyebilirsin.
    -Suyu çeken bulgurun üzerine bu salçalı+soğanlı karışımı ilave et ve bulgura güzelce yedirerek karıştır.
    -Ardından tuz, pulbiber, nane, nar ekşisi ve limonu ekle (limonu tadarak ekle, çünkü nar ekşisi ile birlikte fazla gelebilir;)karıştırmaya devam et.
    -Son olarak küçük küçük doğradığın taze soğan ve maydanozları ekleyip son kez karıştır. İsteğe göre taze nane ekleyebilirsin, nane seviyorsan nefis oluyor:)
    Bon Appetit!:)
    İzmir'ime sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler belki bir gün izmire gelirsin birlikte yapar yeriz:)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim!:)
    Evet belki İzmir'de denk düşer, birlikte yapar yeriz kısır, neden olmasın?:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Slm, incesazı da cok ozlemişim, tesekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?