Bahar temizliği şenlikleri ve alışveriş manzaraları:)

Buraya yazmayalı neredeyse 1 hafta olmuş. İnanın keyfimden değil, elimde olmayan sebeplerden dolayı kısa bir seyahat, ardından da evde yapılması gereken işler vardı.

Aslında dün akşamüzeri bir nefes almaya imkanım oldu, işte o ara yazmaya niyetlendim ancak alışveriş sonrası sevdiğim arkadaşlarıma rastladım, kahveye davet ettiler. Evinin o kadar güzel ve keyifli bir manzarası var ki, içimden "aman be Ayşe, şimdi burada bir kahve keyfi yapmak varken, eve kapanmak ta neyin nesi, yarın yazarsın!" diye söylenip anında manevra yaparak arkadaşın evinin yolunu tuttum.


Umarım bu güzel görüntüyü gördükten sonra beni bağışlamışsınızdır:)

Birkaç gün önce Antalya'yı yağmurlu bırakmıştım ancak geri döndüğümde farkettim ki buralara yaz gelmiş..
Gündüz İstanbul'da deri ceketlerle dolaşırken gece Antalya'ya vardığımda havalimanında şortlu tipler görmek beni önce bir şaşırttı...ertesi sabah ne olduğunu anladım, zira markete t-shirtle gitmek zorunda kaldım:)
Bugün itibarıyla durum böyle..


Yani sizin anlayacağınız buralara yaz geldi:)
Sadece dışarıya değil, evlerin içi de sıcak..
Bu hava durumu beni tabii ki kendime getirdi. Şu an bahar temizliği için en güzel zamanlar, zira sıcaklık 40-45 dereceyi bulduğunda, burada kimse dip temel temizlik yapmaktan pek hoşlanmaz, herkes kendini deniz kenarına atar ya da klimalı ortamlarda pineklemeyi tercih eder :)

Ben de ufaktan evi düzenleyip temizlemeye başladım.
Geçenlerde size perde konusundan bahsetmiştim: balkon için perde arayışlarımız nihayet sona erdi. 
Bu tipte bir stora karar verdik. 
Perdeler hazır olduğunda sizlerle burada paylaşacağım.


Hazır perdeciyi çağırmışken, büyük banyonun da kapısını bir an önce halledelim istedik.
Hatırlarsanız, bizim büyük banyo bir balkona açılıyor. Balkondaki kepenkleri içerisi görünmesin diye açamıyordum, fakat bu sefer de banyo çok karanlık oluyordu..halbuki çok güzel ışık alan bir banyom var..
Eve ilk taşındığımda oraya perde yaptırmayı istedim ancak evin tadilatı bittiğinde hem çok yorulmuştum, içimden birşey yapmak gelmiyordu, hem de nasıl bir perde yaptırmayı istediğimden emin olmadığım için aceleye getirmek istemedim.

Katalogta o kadar güzel desenler vardı ki, annemle bakarken kendimizden geçtik:)
En alttaki çiçekli desene bayıldım, sanırım birkaç yastıklık kumaş alacağım:))


Aynı şekilde banyoda da gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra, sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarım.

Bugünlerde koşuşturmalarım yalnızca perdeyle sınırlı değil.
Havaların ısınmasıyla birlikte kendimizi sokaklara ve alışverişe attık. Evde bir takım eksiklerim vardı, onları hallettik. Çoğul konuşuyorum, zira oğlumu zaptedebilmek adına, 69 yaşındaki annemi de peşime taktım:) 

Antalya'ya geldiğim ilk sene alışveriş konusunda burası tam bir mahremiyet bölgesiydi; ne zaman İstanbul ve İzmir'e gitsem, en az 2 günümü alışverişe ayırmak zorunda kalıyordum, bu da beni strese sokuyordu.

Aşağıdaki kavanozları bir ay önce İstanbul Madame Coco mağazasında görmüş ve ihtiyacım olmadığı için almaya gerek duymamıştım. Dün Antalya Terracity'e gidince ne göreyim, Madame Coco açılmış!:) Her temizliğe geldiğinde birşeyler kıran -çay kavanozumun da kapağını kırdı, yapıştırdık:)- Gülşen aklıma gelince, zaten gördüğümden bu yana aşk yaşadığım bu kavanozları aldım:) Üstelik %50+20 kampanyası vardı, çok uygun bir fiyata almış oldum.

Bu fotoğrafta ihtiyacım olmayan tek şey aynaydı sanırım, ama onun da 25 liralık etiketini görünce, bir daha böyle şık birşey bulamayacağımı düşünüp aldım.


Küçük banyomdaki rattan depolama ünitesini hatırlıyorsunuz, değil mi? Sizlere memnun olmadığımı söylemiştim (yine de merak eden ya da almak isteyen varsa Koçtaş mağazalarında bulabilir) Aradan 1 yıl geçti, hala memnun değilim. Fakat ne yazık ki, ona uygun bir alternatif bulamamıştım, nihayet oraya da uygun birşeyler bulabildim. Üstelik birkaç gündür bir bölümünü kullanmaya da başladım, çok pratik ve rahat oldu. 
Yarın fırsatım olursa küçük banyodaki düzenlemeleri yapıp, en kısa zamanda burada sizlerle paylaşacağım.

Yani sizin anlayacağınız bu aralar paylaşılacak çok fazla şey birikti; filmler, kitaplar, hazırlıklar, gözüme takılanlar..
Dolayısıyla sizleri upuzun bir yazıyla -zaten yeterince uzun oldu, dilerim buraya kadar okumaya tahammül edebilmişsinizdir:)- sıkmamak adına ben kaçıyorum!:)
Giderken size bugünlerde dilime pelesenk olan, güzel de bir şarkı bırakıyorum!:)
Sevgiler:)


Yorumlar

  1. küçük banyonuz için maalesef sizin şuanda işinize yaramayacak bir önerim var. yine de içimde kalmasın belki sizin de bir başkasına yardımınız dokunur:)

    lavabo üzerine niş yaptırıp aynalı bir dolapla yer kaplamayan, kremlerinizi koyabileceğiniz gizli bir dolabınız olabilirdi. fikirsel olarak çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum pratikte nasıldır bilemiyorum tabiki :)

    YanıtlaSil
  2. Behiceyenge selam,
    Biz o seçeneği duşun içine niş yaptırırken düşünmüştük fakat duş tarafındaki duvar müsaitken, lavabo tarafındaki duvar buna müsait değildi:/Bu yüzden bizim aynalı dolap tasarımız havada kaldı:)
    Yine de öneriniz için çok teşekkür ederim, zira küçük banyo yazısında bundan bahsetmeyi unutmuşum, en azından tadilat yaptıracak olup bu satırları okuyan birinin işine yarayabilir;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Oh, ne güzel yapmışsın :-)Güle güle kullan.
    Alışverişten gelince çantaları açıp, dizip bakmaya bayılırım. Küçük mutluluklar ;-)

    YanıtlaSil
  4. Sağolasın Betülcüm, daha iyileri senin olsun!
    Aslında aldıklarımı pek dizme alışkanlığım yoktur ama eşime göstermek istedim, hep aldıklarımı paylaşırım onunla, mutlaka görsün isterim:)
    Bir de artık blog için de fotoğraflıyorum, sizlere de fikir olur, beğendiğiniz birşey olur, belki aradığınız birşeydir, vs..fikir alışverişi iyi oluyor.
    Ve evet kesinlikle küçük şeyler=küçük mutluluklar ;)

    YanıtlaSil
  5. madam coco'yu hatırlayamadım birden nette bir bakayım dedim birden karşıma Edith Piaf çıktı, dinledim ben de güzelce:))güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Rehber selam:)
    Evet mağazada da tüm gün boyunca Edith Piaf çalıyormuş, Allah sabır versin çalışanlara:))
    Tamam çok severim, hatta blogta bir yazıma bile konuk olmuştu hanımefendi ama durmaksızın dinlendikten sonra bayar diye düşünüyorum:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım güle güle kullan,çok güzeller!
    Madame Coco her hafta o indirimleri yeniliyor belli gruplarda,ben english style ürünlerini ve tabii ki kozmetik grubunu seviyorum:) Bloğumda da yayınlamıştım,özellikle vanilyalı serinin el sabunu,vücut losyonu,body mist'i ve duş jeli nefisssss!Üstelik misal sıvı sabunu 3 tl falan hepsinin fiyatları acayip ucuz,aklında olsun.
    Ben de oradan melekli ayna bakmıştım ama tam içime sinmedi, English Home'daki ayaklı aynalar tarzında bakıyorum,birkaç yere daha bakacağım olmazsa oradan alacağım.
    Öperim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Şebnemcim merhaba:)
    Ben en çok aksesuarlarını sevdim:) Ama önerini mutlaka dikkate alıp kozmetiklerine de en yakın zamanda göz atacağım;)
    İstediğin makyaj aynası gibi birşey ise, English Home'a çok güzel ayaklı makyaj aynaları gelmiş, haberin olsun;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet canım onları gördüm işte.Birkaç yere daha bakayım olmazsa oradan alacağım zaten.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?