Takı düzenleme sorunsalı

Dekorasyon mağazalarını ne zaman gezsem -bilhassa English Home, çünkü oraya sürekli yeni modeller geliyor- çoğu zaman bir takı düzenleyicisi ile eve dönüyorum! Her nedense, alışveriş sürecinde o düzenleyicinin aslında pek te kullanışlı olmadığını anlayamıyorum -anlamak istemiyorum demek daha dürüstçe olur sanırım- bir süre sonra ise, bir çırpıda aldığım zımbırtıyı ya ihtiyacı olan birine hediye ediyorum ya da belki lazım olur diye bir kenarda bekletiyorum.

Birara böyle sepet takıntım vardı. Yanlış duymadınız; şu bildiğimiz, hasır sepetler..Allahtan onlar çok daha işlevsel, banyodan mutfağa, yatak odasından balkona kadar her yerde işe yarayabiliyorlar...hatta uygun ebatlarını çekmece içlerinde çoraplık olarak bile kullanıyorum!:)

Hangi internet sitesiydi, hatırlamıyorum...hani şu ev dekorasyonu üzerine olanlardan biri..Takı dolabı kampanyası vardı, boy aynası şeklinde olanlar çok hoşuma gitmişti ama eğer evde or'dan oraya koşturmayı, saklambaç oynamayı seven 2,5 yaşında bir oğlan çocuğunuz varsa, boy aynalarından azıcık çekiniyorsunuz:) Antrede de bir boy aynası olmasını çok istedim ancak oğlum büyüyünceye kadar bu isteğimi rafa kaldırmayı uygun gördüm.

Takı/aksesuar takmayı sevmeyen birkaç kadın tanıyorum ancak çevremde şıngır şıngır dolaşan kadınları görünce sayılarının çok ta olduğunu sanmıyorum:))

Takıyla aram nasıl? Tam bir saat düşkünü olduğumu söyleyebilirim!:) Ah bir de kolyeler var tabii, kolyesiz dışarı çıktığım nadirdir....Onun dışında çok fazla yüzük, küpe ve bileziğim yoktur. Aksesuar olarak ise -sanırım Antalya'da yaşamamın çok etkisi var- güneş gözlüğü olmazsa olmazımdır, yaz/kış herkes çantasında taşır.

Tabii kullandığım takı yelpazesi bu kadar sınırlı olunca düzenlemek te çok zor olmuyor...çok çeşit takı kullananların işi zor...sabır ve kolaylık dilemek yerine, düzenleme konusunda çözümler sunmak istiyorum sizlere:)

Bende kolye çok olduğu için bu tip bir askı almıştım English Home'dan...Kolyesi bol olanlara tavsiye ederim, çok kullanışlı..

Bunlar da diğer değişik fikirler..
Küpeler için rende çok hoş bir fikir olmuş:)
Dilerseniz bir marangoza bu tipte düzenekler yaptırabilirsiniz..
Banyo dolabınızı yenileyecekseniz, mobilyacınıza bu tip bir çekmece ekletebilirsiniz.
Böyle bir kapı arkası askılığı bulan olursa bana da haber versin lütfen!:)
Bu tam bana göreymiş!:)
Ama sonra kutularını ne yapacağız, bir de onlar için ayrı birşey bulmak lazım..
Ben tüm gözlük kutularımı girişte bir sepet içine doldurdum ..
Acaba Ikea olabilir mi?:)
 Ah bu pek şıkmış..Ama sanırım az ve öz takanlar için..:)
Bilezik takmayı sevenler için harika bir fikir, çok beğendim!
Üstelik uygulaması da çok basit!:)
Bu tip bir standı köpükten de hazırlayıp üzerini kumaşla kaplayabilirsiniz..
Ya da aşağıdaki örnekte olduğu gibi bir marangoza yaptırmak ta mümkün..
Çekmece içi kaşıklıkların başka işlevleri de var!:)
Bu çok ama çok şık bir seçenek..
Ama sanırım ben o güzelim fincanları orada kullanmaya kıyamam:)
Bunun için çerçeveli bir mantar pano ve tuhafiyeden alacağınız renkli, dantelli kurdelalar yeterli..
Küpe sevenlere güzel bir seçenek..aslında kolye de asılabilir..
Aslında Çarşamba bitti sayılır..bugün yazım gecikti, malum, su altında kalan bir giyinme ve yatak odam vardı, onların temizliğiyle pek meşgul oldum bugün :)
Herkese keyif dolu, huzurlu bir gün/akşam diliyorum!:)
Sevgiler:)


Yorumlar

  1. Ayşecim son durum nedir evinde, tadilat gerekecek mi parkeler ve eşyalar için?

    YanıtlaSil
  2. Eşyalarda birşey yok Betülcüm, sadece parkelerin kurumasını bekliyoruz..tam anlamıyla kurumuş sayılmaz, hala biraz şişlik var..ama sanırım önümüzdeki zamanlarda parke değiştirmek durumunda kalacağız..

    YanıtlaSil
  3. Betülcüm çok teşekkürler!
    Temizliğim bitti sayılır, artık bahar temizliği esnasında dip temel heryer tekrar temizlenir..parkelere yapacak birşey yok, en kötüsü bu olsun..
    İyi haftasonu olsun!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Takı dağınıklığı çek fena oluyor gerçekten,bir şekle şemale sokmak şart.Ben tepe home'dan minik stilize bir manken satın aldım bir çok kolu olan,ama biraz hassas bir şey ağırlığı bir tarafa devrilebiliyor bazen.o rende çok iyi fikir yalnız:)
    İş ki öyle rustik rende bulalım.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Rehber selam:)
    Bizim pazarda bu tipte bir rende görmüştüm ben, farklı renkte sprey boyalar var, rendeyi sevdiğin bir renge boyayarak bu tip bir etki elde edebilirsin;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?