Bahar temizliğine devam

Ben henüz bahar temizliğine başlamadım, başlayamadım, şu ara vaktim yok...zaten Antalya'da bir gün günlük güneşlik ve ciddi sıcak, diğer gün yağmurlu..yağmuru görünce temizlik fikrinden vazgeçiyorum. Ancak fena şekilde arınma, düzene koyma, temizleme evresindeyim:)
Bir önceki gün bahar temizliğinden dem vurmuş, düzenden bahsetmiştik.
Bugün bu konuya devam etmek istiyorum. Maksat, temizliğe başlayacak ya da başlamış olanlara yeni fikirler, yeni görseller sunmak..

Banyo en çok depolama gerektiren alanlardan biri..
Bu alan için en güzel depolama örneği sepet ve kutular..
Ancak dolap kapaklarını da depolama alanı olarak kullanmak mümkün..
Ayrıca yukarıdaki örnekte de dolap kapağı çok etkin şekilde kullanılmış.
Banyo için değişik havluluk örnekleri..
Eğer banyoda dolaba yeriniz yoksa, duvara sepetler monte ederek fazla havlularınızı bu sepetlerde depolayabilirsiniz.
Bu da çok farklı bir havluluk..Sandalye sırtlığından yapılmış..evet yanlış duymadınız :)
Yazlık evleri olanlar için çok güzel ve değişik bir seçim!:)
Banyoda bu tip bir duvarınız varsa, o duvarı depolama alanı haline getirebilirsiniz. Bu tip işlemler öncesinde bana çok büyük bir işmiş gibi geliyordu ancak tadilat esnasında banyolara niş yaptırırken farkettim ki, neredeyse yarım günde yapılabilecek bir işlem..
Benim mutfakta fincanlarımı ve ıvır zıvırlarımı toplayan kovamı astığım demir çubuk, başkasının banyosunda bambaşka bir görünüme bürünmüş..Kesinlikle banyoda da iyi bir fikir!
Biz kadın milletinin bakım malzemesi bitmez:)
Banyo yağlarından, değişik esanslara, saç kremlerinden, vücut losyonlarına kadar tüm şişe ve kutularınızı katlı servis tabaklarında depolayabilirsiniz.

Ojelerinizi bu tip şık bir kavanozda da toplayabilirsiniz.
Üstelik böyle şık bir kavanozu dilerseniz yatak odanızda şifonyer üzerinde, dilerseniz banyo dolabınızın üzerinde sergileyebilirsiniz.
Banyo dolabını yenileyecek olanlar bu modele göz atsınlar..
Marangozunuza böyle basit bir göz yaptırıp, tüm saç malzemelerinizi bir yerde toplayabilirsiniz.
Banyo ya da mutfak dolabınızın altında böyle bir alan varsa ve kullanamamaktan şikayetçiyseniz, dolap içine bu tip bir raf yaptırarak dolabınızdan maksimum seviyede yararlanabilirsiniz.
Annem de Ikea'dan bu tip raflar almış, her türlü ıvır zıvırınızı derli toplu göstermek bu raflar sayesinde mümkün..üstelik temizliği de çok kolay..
Lavabonuzun hemen üzerine yaptırabileceğiniz bu kadar basit bir bölme kutu, tüm dağınıklığınızı toplayabilir:)
Çekmece içlerine bu tip bölmeli kutular yaptırmak daima düzen getirir.
Bu kutuların hem plastik hem de ahşap olanlarını Ikea'da çok uygun fiyatlara bulmak mümkün..
Eğer ebatlar çekmecenize uymuyorsa, herhangi bir mobilyacı ya da marangoza da çekmecelerinizin ölçüsünü bildirip, ihtiyacınıza göre bölmeli kutular yaptırabilirsiniz.
Ah ben böyle birşeyi nasıl düşünemedim banyoda..
Kesinlikle güzel bir dergilik..
Yatak odanızda komodin koyacak yeriniz yoksa ve yatarken kitap okuma alışkanlığınız varsa, bu tip bir çözüm işe yarayabilir.
Selim Efe'nin masal ve hikaye kitapları için güzel bir çözüm..
Sanırım bunu oğlumun odasına uygulayacağım.
Eğer evinizde sınırlı depolama alanınız varsa, mutfak dolaplarınıza böyle ilave ince bir dolap yaptırabilirsiniz. Kesinlikle çok yaratıcı ve güzel!
Satranç, dama, domino, iskambil gibi oyunlarla aranız iyiyse, evdeki bir çekmeceyi oyunlarınız için düzenleyebilirsiniz.
Mutfakta fincanlarınız için dolap yoksa, bir raf yardımıyla fincanlarınızı - ya da koleksiyonunu yaptığınız herhangi birşeyi- sergilemeniz mümkün..
Kumanda, gözlük, kalem, not kağıtları, vs..hepsini bir yerde toplayabilir, ortalığın daha tertipli görünmesini sağlayabilirsiniz.
Bu blogun sahibesi müziksiz yapamaz:)
Bu aralar Celine Dion'un son albümü Sans Attendre'ı çok sık dinliyorum..Le Miracle/Mucize de en sevdiklerimden, sizlerle paylaşmak istedim..
Gününüz güzel geçsin!
Sevgiler:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?