Özel günler

Malum, yarından sonra Anneler Günü..
Bu özel günler konusunda kafam hep karışıktır..yani Sevgililer Günü kutlamak bana hep anlamsız gelmiştir, zira eşimle bana hergün Sevgililer Günü :) Bana hediye almak için -ben de ona- özel bir gün beklemez..Doğumgünümü ve evlilik yıldönümümüzü asla unutmaz ama yine de özel günler konusu bizi biraz kasıyor galiba, ikimiz de pek sevmiyoruz:)

Babalar Günü dersen, 13 yaşında babamı kaybettiğim için bu günle pek alakam yoktu..Yani abim baba olduktan sonra onu tebrik eder olduk ama yine de kendi babanı hatırlamak, ona hediye almak başka birşey..Eşimle evlendiğimizden bu yana yıllar sonra yeniden bir babam oldu, Tanrı bana cömert davrandı, uzun aradan sonra bana verdiği baba bizim için hep iyisini isteyen, kendinden çok bizi düşünen, beni kızı gibi gören harika bir adam oldu. Yavaş yavaş Babalar Günü konseptine de alışıyorum artık :)

Anneler Günü ise biraz farklı bir kategoride, zira biri 69'luk diğeri 59'luk iki adet anam var..onlar bu tip günlere daha farklı bakıyorlar, böyle günlerde arandıklarında, hatırlandıklarında mutlu oluyorlar. Annem önceleri bu kadar önemsemezdi bu günü ama yaşlandıkça insanlar çocuklaşıyor galiba, bizim de olacağımız bu..:)

Bir de şöyle birşey var: Selim Efe'nin gelişiyle birlikte son 3 yıldır hayatım başka bir noktaya geldi. Dönüp te arkama baktığımda, bu süre zarfı boyunca yaşadığım uykusuzluk, yorgunluk, çaba inanılmaz ama hiç şikayetçi değilim..aynı şeyleri annelerimiz de yaşamışlar, bunu anne olduktan sonra daha iyi anlıyorsun sanırım..sadece bu sebep bile onları bu günde unutmamak için yeterli..

Bir önceki gün arkadaşlarımla kahve içmek üzere dışarıya çıktık. Buluşma noktamız bir AVM idi. Tüm mağazalar cazip kampanyalar yapmış, insanlar çılgıncasına alışveriş yapıyorlardı!:)) Tabii biz de bu havadan nasibimizi aldık:)

Geçenlerde bir dergide "Anneyle izlenecek en iyi filmler" diye bir konu gördüm. Filmlere göz attım, pekçoğunu izlemişim ama bazılarını atlamışım. Sizlerle de paylaşmak istedim, belki annenize böyle bir sürpriz de yapmak isteyebilirsiniz;)

Ah Merly Streep sana bayılıyorum...nasıl atladım ben bu filmi, hemen DVD'sine göz atacağım..


Bu filmi de bilmiyorum..
Bana bir güzel bir çirkin gözüken Eva Mendes başrolde:)

Ah nasıl keyifli bir filmdi Little Miss Sunshine..
Teşekkürler Melis..

Bu filmi inanılmaz bir keyifle izlemiştim, çok severek izlediğim Jack Nicholson, Diane Keaton gibi ağır toplar sahnedeydi ama bu filmin beni asıl mesteden yanı, evin dekorasyonu oldu!:)
Hatta o kadar bayıldım ki, bu blogun sayfalarına bile konuk oldu film seti:)

Ah bu film beni mahvetti..
İzlemediyseniz ve niyetiniz varsa, mendillerinizi hazırlayın..


The Hours..yine Merly Streep, hastasıyız! Nicole Kidman bu filmle "en iyi kadın oyuncu" Oscar'ını kucaklamıştı..


Bir Merly Streep daha! Çok keyifli bir müzikal, çok..izleyin!

Amelie'yi izlediğimden bu yana Audrey Tautou'ya bayılıyorum..çok zarif..
Bu filmi izlemedim, en kısa zamanda bulacağım..mutlaka Fransızca seçeneği de vardır, bana iyi gelir..

Ve geldik son filme..
Bu blogun sevgili okurları belki duyduklarına inanmayacak ama ben bu filmi izlemedim, konusu hakkında da hiçbir fikrim yok..sanırım Kadir İnanır'dan pek hazetmediğimden..
Son film Selvi Boylum Al Yazmalım



Bu Pazar Anneler Günü.
Büyük şeyler yapmanıza gerek yok, onu hatırlamak, aramak, bir çiçekle kapısını çalmak, sadece onun için birşeyler pişirmek bile yeterli..


Herkese güzel sofralar etrafında toplanılan, dost muhabbetli, nefis bir haftasonu diliyorum!
Eh bir Anneler Günü şarkısıyla bitirelim:)
Sevgiler:)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?