Küçük banyo mobilyaları

Şimdi diyeceksiniz ki "bu kız küçük mekanlara taktı"
Evet taktım, zira büyük mekana her türlü eşyayı yerleştirmek, dayayıp döşemek çok kolay...mühim olan dar mekanda mucizeler yaratabilmek..

Bizim küçük banyodaki depolama sorunumuzu bir türlü çözememiştik.
Tadilat esnasında lavabonun olduğu duvara -tıpkı duşun içindeki gibi- niş yaptırıp içine kapağı aynalı bir dolap yerleştirmeyi düşündük ama o duvar nişe müsait değildi.
Ben de malumunuz, o rattan raf sistemini yerleştirdim.
Ama hiç memnun kalmadım, çünkü çekmeceleri çok zor açılıp kapanıyor:/

Geçenlerde Paşabahçe'de gezerken bu ferforje rafla karşılaştım.
Herşeyi karıştırarak keşfetmeye çalışan Selim Efe için de iyi oldu, onun için tehlikeli tüm eşyalar boyunun çok çok üzerinde depolanmış oldu:)
Geri kalan malzemelerimi nerede depolayacağımı düşünürken, mahallemizde bulunan bir dekorasyon mağazasında çok şık bir sehpayla karşılaştım. Sanırım ebatı da bizim banyoya uygun değildi ama çok uçuk rakamlı etiketini görünce ebatlarına bakmaya gerek bile duymadım.

Sonrasında yakın bir aile dostumuz English Home'da çok şık ferforje sehpalar gördüğünü söyledi.
Ertesi gün kendisiyle soluğu English Home'da aldık:)
Bu sehpa da günlük bakımla ilgili her türlü ıvır zıvırı topladı..
Sehpa altındaki kutulara da yedek malzemeler ve kişisel bakım malzemelerini depoladık.
Bu mobilyalar sayesinde şimdi hem banyomuz daralmadı hem de herşey düzenli, yerli yerinde..
Bu benim çözümüm..
Başka çözümler de var, onları da paylaşmak istedim..
Sol üstteki ilk raf, benim memnun olmadığım rattan dolap, onun dışında hepsi kullanışlı gözüküyor..


Böyle bir raf sistemi de çok iş görür..

İlla klozet üzerinde konuşlanacaksa, ben bunu tercih ederdim sanırım..
Tezgah altı dolap ta akıllıca olmuş..keşke benim de tezgah altımda bu kadar yer olsaydı..
Eğer banyonuzda dolap koyacak yeriniz varsa, uygun ebatlarda bir dolap ta yaptırabilirsiniz.
Sizlerin çözümleri neler, merak ediyorum..
Sevgiler



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?