14 Liralık mutluluk

Antalya'ya ilk geldiğim seneyi hatırlıyorum.
Evimizin civarında Laura AVM vardı (hala var)...AVM dediğime bakmayın, 3 katlı, kendi halinde bir yer..
Giriş katındaki Migros mağazasının ev eşyaları bölümü kuzinimle benim favori yerlerimizden biriydi. AVM'nin dibinde oturmamız sebebiyle sıkıldıkça oraya gider, züccaciye bölümüne yeni birşeyler gelmiş mi diye bakardık.

Sonra yeni yerler açıldı, Esse'den Bernardo'ya, New Balance'tan Yargıcı'ya, English Home'dan Madame Coco'ya, H&M'den Burberry'ye açılmadık mağaza kalmadı. Şu an aklınıza gelebilecek hemen her marka Antalya'da mevcut..

Eh hal böyle olunca, marketlerin ev eşyaları bölümlerinin de eski popülaritesi kalmadı.
Ama ben hala vazgeçmiş değilim, zaman zaman marketlerin bu bölümlerine bakmaya bayılıyorum:)

Laura Migros'ta eskisi kadar güzel şeyler olmasa da, 5M Migros, Yeşilbahçe Migros ve Terracity Macro Center'ın züccaciye bölümünde çok güzel şeyler oluyor..

Dün Yeşilbahçe semt pazarına gittiğimde tam karşısındaki Migros'a da uğradım.
Oldukça geniş bir züccaciye bölümü var..
Burası sadece küçük bir kısmı..
 
Ortadaki sepetlere döktükleri bu kavanoz ve şekerlikleri gördüğüm an çok sevdim. Fiyatı ise ayrı bir mutluluk sebebiydi: kavanozların adedi 3 TL, şekerlik ise yanılmıyorsam 3.90 TL idi.
Bu serinin -LAV serisi- bardakları da var.
Şu an Migros'ların züccaciye bölümlerinde cazip indirimler var, vaktiniz olursa bir göz atın derim..
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?