Phaselis

Gerek Facebook, gerek Instagram, gerekse blogta kaç kere Phaselis'ten bahsettim, kaç kere fotoğrafladım bilmiyorum, saymadım.

Biz turizmci bir aileyiz.
Eşim eski turist rehberi, şimdi bir acentada yönetici.
Ben eski bir turizmciyim, yıllarca çeşitli acentalarda Fransız operasyonlarında görev aldım.
Gerek iş, gerekse tatil için hatırı sayılır derecede seyahat ettik.
Her ne kadar yeterince koruyup, kıymetini bilemesek te, sit alanı denildiğinde ülkemiz gerçekten açıkhava müzesi gibi..

İşte bu koca müze alanında Phaselis benim en sevdiğim sit alanlarından ikincisi..(birinci sırada Efes var)
Tarih ve doğanın içiçe geçtiği bu antik kenti ziyaret etmediyseniz, mutlaka ama mutlaka ziyaret edin..

Son bir not: Phaselis'te mis gibi bir deniz var ama eğer şimdilerde çok moda olan, bol şezlonglu, bol partili, bol kokteylli bir "beach"ten yana ise tercihiniz, burası doğru adres değil..zira burada şezlong bile yasak..

Facebook ve Instagram sayfalarında bayramlaştık ama burayı es geçmişiz..
İnsana ve doğaya değer verilen, savaşsız, huzur dolu bayramlarımız olsun..
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?