Sandalyelere makyaj


Bizim sandalyelerin hikayesini belki hatırlarsınız..
Bu sandalyeler eşimin çocukluğundan..yıllarca kayınvalidem kullanmış, son 5 yıldır da biz kullanıyoruz..

Bize geldiklerinde acı kahve tonlarındaydı, sonra bize geldi, beyaza boyadık.
Kılıflar epeyce yıpranıp kirlenince, değişiklik yapmaya karar verdik..
Değişikliğe karar verdik ama sandalyeleri ne renk yapacağımıza karar veremedik..

Sonra dedik ki "ya acaba bu sandalyelerin iskeleti ne renk?" 
Zımparalatmak istedik, dünya paralar telaffuz edildi..eşim de o ara müsaitti, "ben hallederim" dedi.
Öncelikle söyleyeyim, bu zımparalama işi gerçekten çok zormuş, özellikle böyle oymalı/işlemeli mobilyalar epeyce uğraştırıyor..

Neyse ki bitti..renk o kadar hoşumuza gitti ki, hiçbir renge boyamamaya karar verdik, sadece üzerini vernikledik, o kadar.
Instagram hesabından da duyurmuştum, Mayıs ayı boyunca Persan'da %40 indirim vardı, haki rengi keten kılıflar da oradan temin edildi.

İşte eski ve yeni hali..
Sanki sandalyelerin bu hali yemek masamızla daha uyumlu oldu gibi..
 Şimdi berjerleri zımparalıyoruz, onların kumaşı farklı olsun istedim..
Bu kez tembellik yapmayacağım, biter bitmez sizlerle paylaşacağım:/:)
Sevgiler

Yorumlar

  1. eski halini de sevmistim ama yeni hali tam benlik olmuş!eski ruhunu,sakladığı anıları daha iyi yansıtmış smyrnetalyacım elinize saglik,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. beyaz kalsaydi derdim eger bu kadar guzel olmasaydi. tek kelimeyle şahane. ayrica eşini kutluyorum bu kadar sandalyeyi zımparalamak her babayiğidin işi değil:)) guzel, mutlu gunlerde kullanin ayse'cim.
    sevgiler kucak dolusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz beni biraz bıktırdı ya Nagehan..sanırım ben ahşabın doğal dokusunu daha çok seviyorum..bu halini çok sevdim..
      Zımpara işi gerçekten çok yordu, bahsettim yorumlarınızdan, teşekkür ediyor:)
      sevgiler

      Sil
  3. Kesinlikle harika olmuş! Çok doğru bir tercih olduğu da aşikâr. Ancak zımpara olayı cidden göz korkutan cinsten. Boya sökücü kullandınız mı? :)
    Çok beğendim ben, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin benim önceki gündem fenaydı, yeni görüp cevaplayabiliyorum buraları, pardon..
      Evet, eşim boya sökücü de kullandı, çünkü üzerinde 2 kat boya vardı..ona rağmen çok zorlandı,ne kadar zormuş..

      Sil
  4. Ben bunca yıldır boya yaparım benim cesaret edemeyeceğim kadar büyük bir işin altına elini koymuş..Eşine vallahi helal olsun!! Ben bu halini çok sevdim. Ben zaten cilasız ahşap rengine, dokusuna, kokusuna hastayım zaten..
    Kumaş seçimin doğal keten rengi olsaydı bir tık daha refah olurdu sanki ama haki rengini de güzel olmuş..
    Elinize, emeğinize, zevkinize sağlık!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebicim sağolasın..
      Ne zormuş o zımpara işi ya..8 sandalye 2 berjer:// boya sökücüye rağmen çok zorlandık, çünkü 2 kat boya varmış üstünde, hemen akıp gidemedi boyalar..biz sandık ki boya sökücü ile tertemiz olacak..öyle olmuyormuş..

      Sil
  5. şahane olmuş,karakteri çıkmış ortaya:)
    güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederiz..
      biz de böyle çok sevdik:)

      Sil
  6. sandalyelere makyaj yapmamış, makyajlarını silip doğal güzelliklerini ortaya çıkarmışsınız :) güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa tabii bu da bir bakış açısı, hiç böyle düşünmemiştim:)
      teşekkür ederiz..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?