Sonbahar

Antalya'nın yazı genelde Ekim sonuna doğru biter ama bu sene sonbahar erken gelecek gibi..bugün ilk yağmurumuz yağdı, hem de ne yağmur..
Şikayetçi miyim? Asla.
Çünkü ben tam bir sonbahar kızıyım.

Eskiden yazı da çok ama çok severdim.
Tabii o zamanlar Antalya gibi nemi bol, Temmuz/Ağustos aylarında akşamları dahi klimalı ortamlarda pineklediğimiz bir şehirde yaşamıyordum, yaz akşamları sokakta geçerdi..bu sebepten son zamanlarda sonbahar açık ara öne geçmeye başladı benim için..

Yaz bitti diye üzülenlere sonbaharı sevdirecek birkaç sebebim var:

-En sevdiğim sebep: sinema sezonu başlıyor! Sezon Brigitte Jones'un son macerası ile başlamış -henüz izlemedim- bakalım ne filmler olacak bu sezon, heyecanlıyım!

-Açık havada spor. Spor salonlarına çok bayılmadığımı söylemeliyim! Zaten yıllardır salonlara sevimli bakmaya çalışan bünyem bu sene iflas etti, bir kere bile gitmedim salona! Açık havada uzun yürüyüşler yapmayı çok seviyorum, şimdi tam zamanı!

-Bol balık! Evet deniz ürünlerine bayılıyorum! Şimdi sezon hamsiyle başladı, bol bol taze deniz ürünü yiyeceğiz. 

-Dizi zamanı! Eylül ayı ile birlikte yeni diziler ve geçen sezondan sevdiğimiz diziler birer birer ekranda yerlerini almaya başladılar. Geçen sezon sadece Kiralık Aşk'ı izlemiştim ama bu sene sanırım Uğur Yücel'in yeni dizisi ile yabancı bir dizi seçeceğim kendime. 

-İmaj değişikliği. Saçlarımız deniz tuzundan süpürge kıvamına geldi, plajlarda yediğimiz hamburgerler, patates kızartmaları da muhtelif yerlerimizde depolandı:)) Şimdi saçlarımızda biraz değişiklik, sağlıklı bir beslenme programı hepimize iyi gelecek!

-Kızlar hadi kahveye! Eh herkes yazlık beldelerden döndü, şehir kalabalıklaştı..şimdi arkadaşlarla buluşup birşeyler içmenin, sosyalleşmenin tam zamanı.

-Arınma zamanı. Evet ev detokslarından bahsediyorum. Bizde artık rutin oldu, yılda 2 kez mutlaka kullanılmayan ne varsa ayıklıyorum evde..sonrasında hissettiğiniz rahatlama ve hafiflemeyi anlatamam size, mutlaka deneyimlemeniz lazım.

Hadi kaçtım ben!

Yorumlar

  1. Evet evet gelsin sonbahar . Ayşe eskiden İzmir akşamları serinlerdi ama küresel ısınma bizi de vurdu anacım e s m i y o r !!!
    Antalya'nın yazını bilirim lakin İzmir'in de eski tadı kalmadı .
    Gelsin sonbahar , gelsin kahve muhabbetleri sinema keyfi .
    Bir de haberin olsun bloggerde henüz güncellemedi yayının 😤

    YanıtlaSil
  2. Sinema -dizi -balık - sağlıklı beslenme -detoks kısmı tam olarak beni anlatıyor Ayşe.Kahve keyfi ve mis gibi havada yürüyüşlere de içim gitti ama neylersin.Olsun mutlu huzurlu ve verimli geçsin son baharımız yeter değil mi.

    YanıtlaSil
  3. Bir iki madde haricinde diğerleri bana uyar :)) Yaz sever seni de sonbaharcı yaptık yaa, pek şahane oldu! Ne öyle yapış yapış yaz sevilir mi yaa :))

    YanıtlaSil
  4. Sonbahar geldi, havalar soğudu, bloglar yeniden canlansın! Yazın niyeyse bir tek ben yazıyormuşum gibi hissediyorum bazen. :) Kışın daha canlı oluyor. :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sevgili hocam sizi çok yakından hep takip ediyorum paylaşımlarınızı çok güzel teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. heeeey instada bakıyom sanaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili smyrnetalya, uzun zamandır hem buradan, hem de instagramdan sizi severek takip ediyorum. 14 yıl İzmir'de yaşadıktan sonra eşimin işi nedeniyle Burdur'a taşındım. Burada herseyini kendimizin yaptığı müstakil bahceli güzel bir ev kurduk. Ancak kısa bir zaman sonra eşimin iş değişikliği nedeniyle Antalya'ya yerleşmek durumundayız. Sizin evinizi çok beğeniyorum. Sizden ricam Antalya'da yaşam,sevdiģiniz semtler,mekanlar. Yani Antalya'ya yerleşeceklere önerileriniz nelerdir? Hatta bunu bir blog yazısıyla ele alırsanız çok memnun olurum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Uzun zamandır yoğunluktan burayla ilgilenemedim, rötarlı cevap için özür..
      Evet Eylül sonunda İzmir'e taşındık..tabii ki bu konuyla ilgili bir yazıyı memnuniyetle yazarım..
      Sizin için de hayırlı, uğurlu olsun.
      Sevgiler

      Sil
  8. İzmir'e taşınmışsınız. Tam da ben size Antalya'yı sormuşken. Güle güle oturun.

    YanıtlaSil
  9. Değerli hocam çok teşekkür ederim makalenizi okudum ve bilgi paylaştığınız için cani gönülden teşekkür ederim size

    YanıtlaSil
  10. heey seni blogda görmek ne güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  11. sonbahar kadınları bir tuhaf. insanı rakı içmiş gibi bir hale sokuyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?