Hayattayım!

Instagram ve Facebook sayfalarımızda mümkün olduğunca birşeyler paylaşıyorum ancak burayı pek ihmal ettim.
Instagram'ı olmayan hayıflanmasın, sağ köşede Instagram'da yayınladığım fotoğraflar mevcut, oradan takip edebilirsiniz.
İşte bu yüzden de hergün bloga gelip, yeni birşey var mı diye göz atan siz sevgili arkadaşlara bir yoklama vereyim istedim!:)

Bu aralar evde epeyce kalabalığız.
Eşimin erkek kardeşi, eşi ve çocuklarıyla birlikteyiz.
Instagram'da yayınlamıştım, Elif Hanım ailenin tek kız torunu, bizim prensesimiz:)
Bu çiçekleri bana toplamış, aramız çok iyi:)
Çiçeklerin güzelliğine bakar mısınız..bizim otoparkın bahçesinden..
Tabii Şubat ayında da havalar böyle gidince, bizim buralara yalancı bahar geldi..
Hep birlikte, birarada olmaktan pek mutluyuz, vakit çok güzel geçiyor..
Bu durumdan memnun olmayan tek kişi, aşırı konformist oğlum Selim Efe..
Tek çocuğun çilesi de bu galiba, o kadar konforlarına düşkün oluyorlar ki, alanlarına başkası girdiğinde  arıza çıkarıyorlar..
Şu hali en sakin ve mutlu olduğu anlardan biri:))
Misafirlerimiz İstanbul'dan geldi.
Şanslarına hava da nefis, sadece bir gün kısa bir yağmur faslımız oldu, onun dışında hava hep muhteşem..
Hatta öyle ki, havaların böyle aşırı sıcak gitmesinden ötürü semt pazarlarında çilekler boy göstermeye başladı…Yeğenimiz Elif ve eşim görünce dayanamadılar tabii, çileklerle dönüldü eve..
Tabii ki Nisan/Mayıs ayındaki çilekler gibi değil ama yine de idare eder..
Ha bu arada, arkadaki meyve sepetini de ben boyadım, birara Facebook ve Instagram hesaplarında paylaşırım;)
İşte bizde bu aralar durumlar böyle..
En kısa zamanda yeni yazılarla beraberiz.
Ziyaret eden, hesap ve yeni yazı soran her okura bin teşekkür!

Bu arada okurlarımızdan Hare videoları açamıyormuş, aynı sorunu yaşayan varsa ve bildirirse çok sevinirim..ben kontrol ettim, sorun gözükmüyor ama yapabileceğim birşey varsa yapayım..
Epeydir Türkçe şarkı paylaşmıyordum, sevdiğim bir şarkıyla kaçayım :)
Çok sevgiler:)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?