Sihirli eller

2014 yapılacaklar listemi hatırlıyor musunuz? ( hatırlamayanlar ya da görmeyenler için tık tık)
Yeni yıla gireli sadece 1 ay oldu ancak ilk kez bu sene ümitsiz değilim, çünkü bu sefer şeytanın bacağını kırabileceğim gibi gözüküyor:))

Şöyle ki..
Ocak ayına girdiğimizden bu yana, haftanın 3 günü düzenli spor yapmaya çalışıyorum..hatta kendimi motive edebilmek ve sözümün arkasında durabilmek adına, kişisel ve bu blogun Instagram sayfasında spor salonu görüntülerimi paylaşıyorum…etkili oldu mu? evet:))

Demir ve kan yapıcı ilaçlar kullandığımdan iştahımı kontrol etmekte zorlansam da, oldukça sağlıklı beslendiğimi söyleyebilirim (az önce 2 kaşık zeytinyağı ile hazırlanmış portakallı kereviz yedim mesela:))

Bol bol film izliyorum, büyükçe bölümü Fransızca..yeni bir kitaba da başladım, o da Fransızca.

Selim Efe'nin odasını değiştirdim bile..ama eksikler var, tamamlanınca sizlerle mutlaka paylaşacağım.

Diğerleri planlama aşamasında, herşeyi bir anda değiştirmek kolay olmuyor tabii..

Değişen birşey daha var..
Sihirli Eller!
Sihirli Eller gittiğim ahşap/seramik boyama kursunun ismi..
Öğretmenim Yeşim Hanım ve atölyenin sahibi Nihal Hanım süper nazik, güleryüzlü ve yardımsever insanlar..bir de Nihal Hanım'ın tasarımcı ruhlu küçük kızı Mina var tabii, sömestr tatili sebebiyle bizimle, maskot olmuş or'da, çok tatlı..

Yeşim ve Nihal Hanım ilk etapta böyle sabır ve detay isteyen bir iş seçmeme rağmen iyi kıvırdığımı söylediler..(sanırım nezaketten:))
Yani tepsiyi boyamak çok kolay da, yanları bu kadar kıvrımlı birşey boyamak biraz sabır ve dikkat istiyor..

İşte bu da ilk eserim:)
Bu işi yaparken kızdım kendime biraz..evime bu kadar yakın olan bu atölyeye gelmek için neden bir fırsat yaratmamışım..neden çok daha önceden gelmemişim..çok keyif dolu zamanlar geçirdim..
Hayatta bazı şeyleri ertelememek lazım..

Bugün gidemedim atölyeye..spor çıkışı dersim vardı, oraya uğramak için vaktim olmadı..
Şimdi sürekli programlarımı ayarlayıp, her fırsatta oraya uğramaya çalışıyorum:)
Hatta Cumartesi bile kuzenimle alışveriş sonrası Sihirli Eller'e uğrayıp yeni boyadığım kutunun verniğini attım..sonra kurumasını bekleyip eve getirdim..Onu da yayınlayacaktım ama kulp hoşuma gitmedi, değiştirdikten sonra sizlerle paylaşırım..

Bu aralar bu heyecanımı maruz görün, böyle birşeyler yaptıkça sizlerle paylaşırsam sıkılmazsınız umarım:)
Hepimize verimli ve keyifli bir hafta olsun!
Sevgiler

Yorumlar

  1. Hadi bakalım hayırlı olsun :)) Bu arada ilk eser olarak süper olmuş. Ellerine sağlık, bundan sonra yapacaklarını merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül çok teşekkür ederim!
      Ne keyifli birşeymiş bu ya..
      Bu arada bütün yastıklarımı tamamladım, annem bir kısmını dikmedi hala -misafiri var- bitince paylaşacağım inşallah, bakalım beğenecek misin..
      Yastıkları bitireli ner'deyse 1 ay oldu, top annemde hala ya, kendime söyleniyorum…acaba şu dikiş makinesini de aradan çıkarsak mı ki?:)
      Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba , ilk eseriniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Aydan Hanım merhaba,
    Çok teşekkür ederim, moral oldunuz!:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?