Havadaki leylek

Bu hayatta en sevdiğim şeylerin listesini yapmam istense, sanırım seyahat etmek ilk üçte rahatlıkla yer bulur..

Bu sene ise adeta Selim Efe'nin doğumu öncesine döndük, bol bol seyahat etme fırsatı bulduk...ne şans ki, Selim Efe de seyahati seven bir çocuk oldu çıktı, gerek uçakta, gerekse arabada gıkı çıkmadan rahatlıkla bizimle seyahat edebiliyor...bu yüzden içim pırpır, sürekli Efe biraz daha büyüdüğü zamanki seyahatlerimizi hayal ediyorum..

Bu sefer ilk durağımız Çeşme idi.
Küçük ağabeyim Aya Yorgi tarafına taşınmış, hem onun yeni evini ziyaret etmek, hem de doğumgününde yanında olmak istedik.
Evin manzarasını görünce nutkum tutuldu, akşam iyi çekim yapamadım..halbuki o dolunay ve koy manzarasını görmenizi çok isterdim...ben de fotoğraf çekmeyi bırakıp, gördüğüm güzel şeyler için sadece şükrettim ve gözlerime bir ziyafet çektim...
Ege'nin olmazsa olmazı: zeytin ağaçları..
Yarın size muhteşem bir yazlık evden bahsedeceğim..
Bu aralar dinlemeden duramadığım bir şarkıyla kaçayım buralardan..

Herkese verimli, güzel bir hafta diliyorum..
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?