Urla Enginar Festivali Dekorasyon Noktaları

Festivaldeki neredeyse tüm lezzet noktaları harikaydı, nefis tatlar deneme imkanı bulduk, insanda yemek yapma hevesini arttıran mutfak şovları izledik..son gün bizim standdan çıkıp bir tur atma imkanım oldu, o arada sizin de hoşunuza gideceğini düşündüğüm bazı yerler keşfettim.

Urla Enginar Festivali yiyecek ağırlıklı bir festival olmasına rağmen, dekoratif malzemelerin bulunduğu standlar küçümsenmeyecek kadar fazlaydı..Bu beni şaşırtmadı çünkü artık insanlar evlerine daha fazla önem verir oldular..ev artık yaşadığımız ortamın stres ve kalabalığından kaçıp sığındığımız kozalar haline gelmeye başladı..

Instagram ve Snapchatte fırsat buldukça paylaşmaya çalıştım ama bu hesapları kullanmayı tercih etmeyen blog okuyucularını düşünerek blogta bizim stanttan da görüntüler paylaşmak istedim.

Öncelikle festival boyunca bizi yalnız bırakmayan dostlarıma ve tüm Instagram, blog arkadaşlarıma çok teşekkür ederim..herbirinizin ziyaretinden ayrı keyif aldım, hatta pekçok takipçi ile birlikte niye bir buluşma ayarlayıp toplanmadığımıza da hayıflandık..kısmetse seneye artık..
Stand genel görünüş..
 Okul arkadaşım Hanzade'nin yeni oluşumu Hanzade Design ürünleri de festivalin konuklarındandı.
Havandan ekmek tahtasına, sehpadan kaseye kadar ev için gerekli olabilecek pekçok ürünü mermer ile yorumlamış…gördüğüm an vurulduğum mermer havanı kaptığım gibi eve getirdim tabii..arkadaşım diye söylemiyorum, yaptığı ürünleri görmeniz lazım…hepsi birbirinden güzel..

Hanzade'nin yaptığı işleri takip etmek için Instagram'da @hanzade_design hesabına göz atabilirsiniz.
Stand komşularımızdan Yeşim Hanım'ın hazırladığı kokulu taş ve sabunlar, dekoratif yastıklar ve anahtar asmak için hazırladığı dekoratif panolar çok güzeldi..Şimdi artık benim de gardrobumda Yeşim'in mis kokulu taşlarından var..

Yeşim'in yaptığı işleri Instagram'da @happysoapclub hesabından inceleyebilirsiniz.
 Malgaca Pazarı girişinde bir dükkan burası..Beğendik Abi'nin hemen karşısında..
Benim gibi hasır sepet delisi biri için adeta cennetti burası:)
Üstelik sepetlerin fiyatları da mağazalara göre oldukça uygun..
 Nurgül Antika'nın ürünlerine bayıldım..blog için fotoğraf çekmeye devam edeceğim için gözüme kestirdiklerimi dönüşte alırım diye düşündüm ama sonra gelen telefon üzerine acilen standa dönmek zorunda kaldım:(
Nurgül Antika'nın Asansör'de (İzmir'de bir semt) bir dükkanı var.
Aynı zamanda Instagram'da @nurgulantika_sandikiciantik adresinden ürünlerini inceleyip sipariş verebilirsiniz.
 Bu hanımefendi değişik malzameleri abajur formuna sokup üstlerine de şık şapkalar tasarlamış..
Ne yazık ki adını öğrenemedim..
Urla'da dekorasyon içerikli mağaza sayısı çok az…olanlar da genellikle Sanat Sokağı civarında toplanmışlar.
Geçen sene My Stone Home Art'tan bahsetmiştim size, hatta Instagram'da da fotoğraflarını paylaşmıştım..Bu sene oraya gidemedim ne yazık ki..ama yolda yürürken karşıma Keramikos Vourla çıktı.
Kerem Bey'in atölyesinde abajurdan tabağa, sürahiden zeytinyağı şişesine kadar pekçok ürün bulmak mümkün..
Bizim gelenekselleşen "hoşçakal şarkısı" bu sefer farklı..
Fotoğraf sanatçısı Uğur arkadaşımız festival esnasında harika çekimler yapıp bir müzik eşliğinde video hazırladı, müzik ise son zamanlarda bizlerin favorisi:)klibin bir yerinde ben de varım, el sallıyorum sizlere!:))
Uğur'un işlerini Instagram'da @digitalfoxy hesabından takip edebilirsiniz.
Sevgiler

C41 Atölye - Urla Enginar Festivali from C41 Atolye on Vimeo.

Yorumlar

  1. heeeeey sen izmire mi yerleştin yaaaaaa nasılsııın sesin çıkmıyoooooo blogdaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz değil Deep..ama yerleşsem güzel olur, değil mi ;)
      Bu ara çok yoğun çalışıyorum, sadece dekorasyon bloglarına kısaca bakıp çıkıyorum..

      Sil
  2. Urla da, foça da doğdum sanki:) kalbim nasıl atıyor oralarla ilgili görseller, haberler gördüğümde. Yok benim bahçeli evin adresileri belli. Bakalım hangisi kısmet olacak. Gelemedim çok istememe rağmen, ama ne güzel fotoğraflamışsın Ayşe, sağol ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sen bizim oralara aitsin Emel..evin resmen bağırıyor ben Egeliyim diye:))
      Sizin için hayırlısı olsun, bahçeli evinizde güzel günler görün inşallah..

      Sil
  3. O taraflarda beni çeken bir şeyeler var ama gelemem, gelemem :((

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler paylaşımlarınız için. konya dekorasyon olarak iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blogunuzdaki içerikler çok güzel ama şu temayı değiştirip, seo açısından daha kaliteli bir tema kullanırsanız hem blogunuzun görünümünü daha güzel hale getirebilir hemde arama sonuçlarında ilk sıralara çıkarak hak ettiğiniz değere kısa zamanda ulaşabilirsiniz.

    Şu adrese “http://www.portalblogger.com” giderek mail atarsanız size her türlü yardımcı olurum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?