Zigzag

Aslında zigzag denince aklıma ilk gelen dekorasyon değil moda..
Ünlü İtalyan markası Missoni'nin rengarenk zigzagları...
Son zamanlarda zigzagları sıkça görür oldum.
En çok tercih edilen renk ise siyah/beyaz.
Ben bu zigzag işini en çok yaza yakıştırıyorum, siz ne dersiniz?
Bu battaniyenin renklerine bayıldım..
Güzel kapılara bayılıyorum, içimi açıyorlar..
Renkler çok sevimli…bir de o sevimli balıklar var tabii..:)
Zigzag yastıklara da çok yakışıyor...
Ne kadar şık bir koltuk şalı..
Sevgiler:)

Yorumlar

  1. Aaa smyrne en sevdiğim geometrik şekli yapmış, diyagonal...
    O kırmızılı yeşilli koltuk örtüsünün hani senin bayıldığın, bende aynısının grili bejlisi var. Baktıkça severim. 50'lerde fln bu zikzakın minik triko hırkalarda kullanımı vardı, çok şık.
    Siyah beyazlı bir elbise yaptırmıştım zamanında yine zikzak, çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de son zamanlarda hoşuma gitmeye başladı..bir de çok fazla önüme çıkar oldu, böyle birkaç desen daha var, bahsedeceğim..
      koltuk örtünü düşünüyorum da, kesinlikle çok güzeldir..
      zaten instagramda yayınladığın herbir örtüye bayıldım! hele o kanaviçe yatak örtüsü nedir ya..muhteşem..

      Sil
  2. Kanaviçe gördüm beğenmişsin instagramda, benim koltuk şalı da çok güzel gerçekten.
    Bugünde Ada'daydım (ahaha yanlış anlaşılma olmasın Adapazarı'na ada deriz biz, yoksa adalar değil yani:) çok eski bir arkadaşımın evinde, harika fotolar çektim, bir ara instagramda paylaşacagım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaş, sabırsızlıkla bekliyorum:)
      sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?