Floral

Geçenlerde size bu aralar gözüme sıkça takılan desenlerden bahsediyordum.
Flamingo bunlardan biriydi.
Bir diğeri ise çiçekler..
Tabii bunda bahar aylarında olmamızın etkisi büyük..insanın içi açılıyor, çiçekli böcekli desenlere takılıp kalıyor.

Floral desen denince aklıma ilk gelen İngiliz country tarzı...bu tarzda bolca çiçek deseni ve pastel renkler mevcut.
Sizin çiçeklerle aranız nasıl bilmiyorum ama ben de evde yer yer çiçek deseni kullanmayı seviyorum.
Ama evde en sevdiğim çiçek deseni, vazodaki canlı çiçekler:)
Dünden beri bilgisayarımdan google, dailymotion, facebook -youtube zaten kapalı- gibi sitelere giremediğim için bugün klip yayınlayamıyorum (acaba siteye sevdiğim şarkılardan oluşan bir müzik sistemi mi eklesem?). Aramızda Macbook Air kullanıcısı varsa ve bana yardımcı olursa çok mutlu olurum..
Sevgiler


Yorumlar

  1. Floral gectigimiz iki senenin sivrilen modasiydi,bu sene de devam ediyor.Aslinda cicek deseni yuzyillardir eskimeyen modadir bana sorarsan.
    En cok da minik pembe yaban gulleri(wild roses),bahar dali(cherry blossom),nadiren de orkide ve papatya desenleri revacta..
    Ben detay florali cok begeniyorum,her yerde degil ama tek bir detayda.(tek koltuk,tek duvar,tek parca)
    Floral ve pastel bahar elbiselerinin de hastasiyim oldum olasi.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana katılıyorum Şebnem, floralın modası hiç geçmez..işte bu ara bahar ayları hepimize etkisi altına almış ya, benim de gözüm ister istemez çiçek desenli şeylere takılıyor bu ara..ben de çok yoğun çiçek deseni kullanımı sevmem, tek parça benim için de idealdir..
      Yazlık çok fazla çiçekli elbisem var:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?