A Good Year/İyi Bir Yıl

Uzun zaman önce, sıkıcı bir pazar günüydü.
Film izlemeye karar verdik, sonra tesadüfen bu film elimize geçti.
O zaman Marion Cotillard'ın yıldızı bu kadar parlamamıştı, Russell Crowe için izlenir dedik...romantik/komedi türünü sever misiniz bilmem ama uzun zamandır izlediğim en keyifli, en sıcak, bana en dokunan filmlerden biriydi, hala da zaman zaman severek izlerim:-)

Geçen gün eşimle D&R'a gittiğimizde bu film gözüme çarptı, hiç tereddüt etmeden, hatta biraz da heyecanlanarak aldım, haftasonu programı için..dün gece de uzun zaman sonra aynı keyifle izleme fırsatım oldu. Bu film nedense bitince yüzümde aptal bir gülümseme bırakıyor, içimde pozitif duygular uyandırıyor:-)

Filmin konusundan elbette ki bahsetmeyeceğim, sadece şunu söyleyebilirim: eğer büyükşehirde yaşıyorsanız -bilhassa İstanbul gibi bir metropolde- ve gece/gündüz çalışıp, stresten şikayetçiyseniz, film bittikten sonra "n'oluyor yahu, neyi yakalamaya çalışıyoruz, hayat akıp gidiyor" şeklinde sorgulamaya başlayabilirsiniz:-)

İngilizler'i kulaktan dolma, Fransızlar'ı ise oldukça iyi tanıyan biri olarak filmdeki bazı sahnelerden ekstra keyif aldım: Rene Lacoste/Fred Perry karşılaşması, "Tour de France"ın topraklarında "Lance Armstrong hareketi!"  filmdeki iyi sahnelerdendi:-) Fransızlar'ın keyfine düşkünlüğünü bu kadar güzel anlatmaları da hoşuma gitti..Ayrıca Provence (provans diye okunur)'ın kartpostal tadındaki güzelliği, film izlerken insanın keyfini ikiye katlayan cinsten..

Malum sıcaklar bitti, şimdi evlere kapanıp, sıcak içeceğimiz ve patlamış mısırımızla film keyfi yapma zamanı, bu film de sizin için bir seçenek olur diye düşündüm.

Filmden sahneler görebileceğiniz birkaç video ve filmin fragmanını da burada paylaşmak istedim..
Şimdiden iyi seyirler!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?