Çay Fincanı

Yazın pek çayla aram iyi değil..bilhassa Antalya'nın sıcağında çay çekilir gibi değil..
Her ne kadar burası bugün 34 derece olsa da, en azından akşamüzeri çay keyiflerine başladık:-) En çok naneli yeşil çayı tercih ediyorum, bir de bergamot aromalı çayları..

Genelde mug denilen büyük fincanlarda bitki çayı içiyorum ancak son zamanlarda çiçek desenli eski fincanları çok beğeniyorum. Tepe Home'da bu tip fincanlar gördüm ama renklerini beğenmedim. Aslında bir de Paşabahçe'ye bakmak lazım, orada her zaman iyi seçenekler vardır;-)

İşte bunlar da benim beğenip gözüme kestirdiklerim:



Ah ah, ananemin fincanlarının niye kıymeti bilinmedi ki, şunun güzelliğine bakar mısınız..
Kesin oldukça eski birşey, şimdilerde böylelerini bulmak zor..





Yine tabii bleu/blanc favorim...ama şunun güzelliğine bakar mısınız?:-)



Bu çiçeklilerin renkleri de çok güzel...hepsi benim olsun!!:-))



Yorumlar

  1. Kesinlikle çok güzeller!
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. bende annemin çeyiiznden bir takım çaldım :)
    çok güzeller ama evd ekoyacak yer yok napsam bilememdim

    YanıtlaSil
  3. Duvar rafları kullanır mısınız? Küçük bir rafta sergileyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim, ben de çok sevdim bu fincanların hepsini!:-)
    Betül Hanım'ın söylediği gibi, bir rafta sergileyebilirsin Kadriye..mesela mutfakta..çok ta güzel olur..
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?