Bebek Doğumgünü Partileri

Başta kendim olmak üzere, etrafımda o kadar çok eylül/ekim doğumlu olan var ki, bu aralar en büyük zevkim pasta görsellerine göz atmak:-) Hatta Facebook'taki sayfamızda kimi zamanlar "günaydın çiçeği" yerine, o gün kimin doğumgünü varsa, onun için bir "günaydın pastası" koyuyoruz:-)

Şu dönem doğanlar arasında bebekler de oldukça fazla, işte tam da bu yüzden şu aralar sık sık karşılaştığım bebek doğumgünü fotoğraflarını sizler için derleyip paylaşmak istedim.

Bu tip organizasyonlar yapan profesyonellerden yardım alabileceğiniz gibi, bebeğinizin partisini uygun bir planlama ile kendiniz de organize edebilirsiniz. Birkaç hafta önceden temayı belirleyip, ikram listesini hazırlayıp, davetli listesini ve süsleme detaylarını da gözden geçirirseniz son güne kadar herşey hazır olur diye düşünüyorum.

Katılımcı sayısı yerinde olduğu için, daha samimi bir ortam olacağını düşünerek Selim Efe'nin ilk doğumgününü evde yapmıştık, çok keyifli bir doğumgünüydü. Çevremdekilerin değerli yardımları sayesinde çok ta kolay, yorucu olmayan bir doğumgünü hazırlığı oldu. Eğer katılımcı sayısı uygunsa, evinizde samimi bir ortamda doğumgünü kutlaması düzenleyebilirsiniz.

Bunlar da benim beğendiklerim:

2 yıldır kurabiye/cupcake kurslarına katılmayı düşünüyorum; hatta sürekli görüştüğüm, neredeyse ahbap haline geldiğim bir grup bile var!:-) Ama bir türlü denk gelmiyor, onların tarihlerinde ben müsait olmuyorum, benim uygun olduğum tarihlerde onlar kurs düzenlemiyorlar:-) Birgün denk gelecek, biliyorum..hatta oğlumun 3. yaş doğumgününde kısmetse bu tip birşeyler hazırlamayı planlıyorum!:-)) baksanıza ne kadar güzel, rengarenk!!







Erkek bebekler için çok sevimli bir masa..





3-4 hatta 5 yaş grubunun bile bu masaya bayılacağından eminim!:-)


Bu masaya bayıldım, rüya gibi..



Kara Orman pastasının doğumgünü pastası olamayacağını kim söylemiş? Ufacık bir süsleme ile harika olmuş!:-)


Pastaya çilek kesinlikle çok yakışıyor!



Rengarenk masalara bayılıyorum, bu masalar favorilerimden!






Pastel tonlar da bebek pastalarına en yakışanı..



Şu kurabiyelerin güzelliğine bakar mısınız..bayıldım!!


Ve diğer fikirler..




Yorumlar

  1. çok güzellermiş canım ya
    bende severim değişik hamur işi pasta ama renkli hamur ve şekerleri kullanmadım henüz
    ama vakit bulduğumda isterim yapmayı

    YanıtlaSil
  2. evet benim de hoşuma gidiyor, bu kurs işini yapacağım galiba!;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?