Güzel sofralar

Cuma akşamı toplanması, cumartesi gecesi yemeği, pazar kahvaltısı derken, güzel sofra konusuna takılıp kaldım:)

Millet olarak masa düzenine pek takılmıyoruz, bizde ikram edilecek yemeği hazırlamak daha önemli bir mesele...Halbuki güzel yemek, şık bir sofra ile birleşince çok daha keyifli bir hale geliyor..

Ben en çok mavi/beyazlarla bezenmiş yaz masalarını seviyorum:) Ve tabii romantik masalar da vazgeçilmezim..

Eğer siz de nefis yemeklerinizi daha da cazip kılacak güzel sofralar hazırlamak istiyorsanız, biraz çiçek, peçetelerle uyumlu, temiz ve ütülenmiş bir masa örtüsü/amerikan servisi yeterli...eğer başka detaylar eklemek isterseniz, tamamen hayal gücünüze kalmış:)

Bu sofralara bayıldım, sizlere de ilham olması açısından paylaşmak istedim:) 
Bu arada sizlerden de kurduğunuz sofraların fotoğrafları varsa paylaşmak için bekliyorum!:)

























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?