Yaz ve deniz kokan evler

Sıkı takipçiler bilir: bu blog sahibi yaz evlerine bayılıyor!:)
Diyeceksiniz ki, "eh be Ayşe, Antalya gibi yılın neredeyse 365 günü güneş ve deniz olan bir yerde yaşıyorsun, hala yazlık evden mi bahsediyorsun?" 

Kabul ediyorum, Antalya harika bir yer..ancak benim yazlık ev konseptime pek uygun olduğunu söyleyemem. Burada "yazlık bölge" olarak kabul edilen Konyaaltı bile kasabayı pek andırmaz. Evet güzel, yeni yapılmış binalar vardır, hadi birkaç ta müstakil ev...ama "yazlık kasaba" hissini vermez, daha çok "yazlık şehir"dir burası..

O yüzden de isterim ki, ilerleyen zamanlarda bir kasabada evim olsun, yaz koksun..
Her İzmirli gibi ben de Çeşme'yi çok severim ama Bodrum benim için tüm zamanların rakipsiz yeridir..gönlümde yeri apayrıdır.

Fakat şu an pekçoğumuz böyle kasabalar yerine apartmanlarda yaşadığımıza göre, bize yaz gelmesin mi yani?
Yazlık yerlerde oturamayanlar için, bugün yazı evlerine getireyim istedim..
Nasıl mı?
Aksesuarlar yardımıyla!
Deniz ve yaz kokan aksesuarlar yardımıyla, evlerimizde yazlık havası estirmek çok kolay!
Benim evdeki seçimlerim malum: mercan baskılı yastıklar, balıklı tuvalet takımları ve deniz temalı aynalar, yine balık temalı sürahi, rüzgar çanı ve tabaklar..
Sadece bunlarla da sınırlı değil..
Mutfağımdaki bu kaşıklık bir saksıdan bozma, yıllar önce Boyner'den almıştım.

Oğlumun balıklı tabağı.
Geçen sene Paşabahçe'den almıştım, hala zaman zaman bu tabaklardan getiriyorlar.
Çocuklar böyle tabaklarda yemek yemeyi çok seviyor, yeni annelere duyurulur:)
Bu fincanım ve balıklı demliğim çok eski, Mudo'dan almıştım, hala çok büyük keyifle kullanıyorum.
Yaz sezonunun başlamasıyla birlikte bu tip ürünleri her yerde bulmak mümkün..
Bunlar da beğendiğim ve bazılarını bulursam almayı düşündüğüm diğer gereçler..
Bu tarzda mercan saplı salata kaşık takımı Zara Home'da vardı ama bizim buradaki mağazada göremedim.
Bu tipte birşey bulanların insaniyet namına bildirmesi rica olunur:))


Bu kurulama bezlerine bayıldım!:)





Sıcak yaz günleri için harika bir vantilatör!:)




Bir evde mevsimi değiştirmenin en ekonomik ve kolay yolu: yastıklar


Bu balık formlu sandalyeler için bahçe sahibi olmak şart değil, balkonda da harika olur!:)


Tablolar çok sevimli:)
Kışlık halılarınızı kaldırıp bu tipte bir kilim serdiğinizde, evinize yaz esintisi getirmeniz garanti:)
Sevgiler:)

Yorumlar

  1. O mercan saplılar çok güzel, aylardır gitmedin zara'ya uğrasam mı ki?
    Yahu yemek gibi canım çekti.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. valla onların salata servis seti var, ben bir dergide gördüm, çok şık görünüyor ama burada yok maalesef, görmedim :/
    üstelik bugün Zara büyük indirime girdi, bilgin olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. alışveriş canavarını uyandırmayalım lütfenn.))

    YanıtlaSil
  4. benim canavar hiç uyumuyor ki bu ara :)) o kadar çok şey aldım ki..spor t-shirtünden bardağa, tabaktan sandalete, eşofman altından mutfak kurulama bezine kadar geniş bir yelpaze mevcut :) şimdi devamlı kendimi frenleme halindeyim://

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?