20 Eylül 2013 Cuma

,

Cameron Diaz'ın fakirhanesi

Cameron Diaz için aklıma gelen ilk şey "güzel vücut". Yani her vücut ince olabilir ama onun vücudu ince olmaktan ziyade atletik, çok sağlıklı ve hoş görünüyor. Bir de gülüşü, çok sıcak ve içten bir gülüşü var, Julia Roberts gibi..

Cameron Diaz fanı sayılmam. 
Mesela Robert Downey JR. Iron Man oldu, onu bile izledim, beyaz perdede keyifle izlediğim bir aktör kendisi ya da Meryl Streep, ne çekse izlerim ama Cameron Diaz'da öyle olmaz, film güzelse izlerim. O da Jennifer Aniston gibi, güzel kadın ama sıradan filmlerin oyuncusu benim gözümde..

My Best Friend's Wedding/En İyi Arkadaşım Evleniyor ise en sevdiğim filmiydi. Julia Roberts'la boy ölçüştüğü filmde gerçekten çok sevimliydi. Bir de Ah Mary Vah Mary, Cameron Diaz denince aklıma gelen ilk film..iki filmin de bir sanat yapıtı olmadığı ortada..

Tabii böyle filmler çevirmesi New York'un en gözde yeri Manhattan'da oturamayacağı anlamına gelmiyor. Los Angeles dışında bir de New York'ta evi var Cameron'ın.

İşte huzurlarınızda 40'lık Cameron ve Manhattan evi..
Müthiş fit, kendi bedenine saygı duyan insanları seviyorum.
Eve gelince..
Çok bayıldığımı söyleyemem.
Mesela bu salonda uzun kanape ve 2 puf dışında birşey beğendiğimi söyleyemem..
Hele o sağdaki tekli koltuk nedir yahu...çok fena, içim daraldı:/
Yemek odası benim için tam bir hayalkırıklığı..
Bir de anladığım kadarıyla evdeki tüm aydınlatmalar kötü, salondaki avize de benim bayıldığım türden değil..zaten avizelere de bayılmam, böyle kötülere hiç tahammül edemem:)
Mutfak dolaplarının rengi çok hoş..
Musluk ta o dolaplara çok yakışmış..
Hatta kontrast oluşturulan modern avize bile yakışmış mutfağa..
Keşke yerler o denli siyah olmasaymış..
Alınlık ve tezgahtaki altın sarısının rengi o yeşillere çok yakışmış.
Salondan bir kesit.
Şömineyi beğenmedim ama evin genel yapısına uygun.
Şöminenin sağındaki o gardrop türü dolap ta ne öyle, yatak odasında mıyız?
Cameron Diaz'ın yatak odası.
Çok sıradan ve basık bir oda gibi..
Biraz da otel odalarını andırıyor ama otel odaları türünde dekorasyon yaratmak hep revaçtadır, daha lüks bir görüntü yakalamak isteyenler otel kataloglarına mutlaka bakarlar..
Pek bana göre değil..Ben huzur ve samimiyet isterim..ve ahşap.
Banyoda da "lüks otel görüntüsü" mantalitesi devam etmiş.
Bu görüntü için mermer ve altın sarısı ideal kombin, istenilen görüntü olmuş..
Tezgahtaki mermer siyah ta olabilirdi, siyah+altın ikilisi de lüks görüntünün garantisidir.
Misafir yatak odası çok hoş.
Direkli yatakları sevmiyorum ama bu oda çok güzel olmuş..
Direkler tavanla ne kadar uyumlu...o yüzden görüntü kesilmiyor, devam ediyor, hoş olmuş.
Abajurlar, tablo, komodin niyetine kullanılan dolaplar..herşey hoş, uyumlu.
Bir başka banyo..
Pirinç malzemeden duşakabin değişik olmuş. Ama içerisi giyinme odası sanırım, o duvar kağıdı bir facia..yani bana göre:)
Lavabo çok değişik, güzel bence..
Cameron'ın oynadığı filmlerden birinin müziğiyle -çok ta sevdiğim bir şarkı- kaçayım buralardan:)
Hepimize keyifli bir haftasonu olsun!
Sevgiler

10 yorum:

  1. aahh o mutfak beni çok boğdu yyaaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parkelerden kaynaklanıyor;) açık renk kullansa biraz daha ferah olabilirdi, çünkü güzel ışık alıyor Aslı ;)

      Sil
    2. hımmm olabilir tabi sen tasarım konusunda bizden iyisin tabi ki (:

      Sil
    3. aaa estağfurullah Aslı, sadece fazla ilgim var diyelim;)
      Sevgiler

      Sil
    4. hmmmm güzel zevkleriniz var amaa :)
      hani kadın eli derler yaa değdiği yeri güzelleştirirmiş diye.. işte ondan var sizde de :)
      bu arada paravan olayına bakınıyorum hala yapabilirsem fotoğraflarımı paylaşırım ^^
      evin tadilatının tamamlanmasını bekliyorum yyaaaa (:

      Sil
    5. Paravan olayını ayarlarsan bana da mail at, eğer sakıncası olmazsa burada da yayınlayalım ;)
      Zaten aklımda başkalarının köşelerini yayınlamak var, senin seçimlerin de belki başkalarına ilham verebilir;)
      Mutlu bir hafta olsun!
      Sevgiler

      Sil
    6. tamam. mutlaka atarım hiiççç merak etmeee :)
      teşekkürlerrrr :)
      neşeli mutlu renkli güzel haftalaarrrr (:

      Sil
  2. Başlığa çok güldüm...
    Efendim ne güzel yorumlar yapıyordunuz bloga, gözlerim sizi arıyor. Duyurulur! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert selam,
      Sözkonusu ünlü evi olunca bizim başlık hep "fakirhane", mümkün mertebe her haftasonu yayınlamaya çalışıyorum, diğer ünlülerin "fakirhane"leri de geçmiş yazılarda :)
      Sevgiler

      Sil
  3. Yemek odalarında kullanılan modeller arasında klasik yemek odası modellerini çok seviyorum. Özellikle sandalyeler çok hoşuma gidiyor. Nede olsa klasiğin ihtişamı farklı.

    YanıtlaSil

Ben kimim?

Ben kimim?
Bu kız İzmir/Paris/Antalya hattını, sıcakkanlı insanları, Amelie Poulain tarzı iyimserliği, seyahati, daha çok seyahati, Fransızca'yı, şansonları, edebiyatı, country mutfakları, antika eşyaları, dekorasyonda beyazla diğer her rengi karıştırmayı, midye, boyoz ve tüm deniz mahsullerini, modayı, dost ortamına hazırlanan keyifli sofraları, estetiği, naneli dondurma başta olmak üzere naneli olan her ürünü, İtalya'yı, bleu/blanc çılgınlığını, toile de jouy'nin büyüsünü, sanatı, yazı, naneli americano tadını, yarenle içilen sakızlı Türk Kahvesi'ni, yeşil çayı sever.

Instagram

Facebook

Iletişim

smyrnetalyaa@gmail.com

Follow by Email