Hayaller üzerine

Deep ve saz arkadaşları yine bir "mim" olayına girmişler..
Aslında cevaplamayı düşünmüyordum ama Deep -nam-ı diğer Sade ve Derin- benim sıkı takip ettiğim bloglardan, o da benim iyi bir takipçim, onu kıramadım..hem konu da çok güzel: hayaller.
Hayal kurmayan insan var mıdır, bilmiyorum.
Benim için hayal kurmak ayrıca mesai ister mesela; hayal kurarken sakin bir ortam yaratırım, güzel müzikler dinlerim, yürüyüşe çıkarım, bazen enerjisini sevdiğim insanlarla biraraya gelir, hayallerimi onlarla da paylaşırım..

Vaktiyle hayalimi görsele bile döktüğüm olmuştur:) Öğrencilik yıllarımdı, Paris'e hiç gitmemiştim, ölesiye gitmek istiyordum...birgün, bir kitapta Eyfel Kulesi'nin çok eski yıllara ait, siyah/beyaz nefis bir fotoğrafı ile karşılaştım..o sayfayı kesip çerçevelettim ve çalışma masamın üzerine astım. O fotoğrafa kaç kere bakıp hayaller kurduğumu hatırlamıyorum..Sonra 20'li yaşlarımda bana Paris yolları gözüktü, ilginçtir, dönüşümden birkaç ay sonra çerçeve yere düşüp paramparça oldu...sanırım fotoğraf misyonunu doldurduğu için yapmıştı böyle birşeyi:)

Hiçbir zaman öyle fantastik hayallerim olmadı, hala da hayal ettiğim şeyler ulaşılabilir cinsten...benimkiler hayalden çok dilek gibi:) belki de bu yüzden bugüne dek hayal ettiğim şeylere kavuşmak zor olmadı. 

Ama benim de ütopik sayılabilecek bir hayalim var:
Bir ülke düşünün..
Bütün sokakları pırıl pırıl...yeşilin, mavinin her tonuyla dolu..
İnsanlar birbirine sevgi dolu ve saygılı...trafikte korna çalmayan, yayanın öncelikli olduğu, kimsenin kimseyi hor görmediği, hadi sokakları geçtim, aynı apartmanda yaşayan insanların birbiriyle selamlaştığı, birilerini taklit ederek değil, kendi çalışmalarıyla birşeyler başaran kişilerin oluşturduğu, sanata, bilime kayıtsız kalmayan, özgür bir toplum...
Evet, böyle bir toplumda yaşamayı hayal ediyorum..
Olur mu, olur!

Bu arada Cumhuriyetimizin 90.yılı kutlu olsun!
Ben bugün kortejde olacağım, Smyrnetalya'nın Instagram hesabından fırsat buldukça sizlerle fotoğraf paylaşmaya çalışacağım.

Dün kaybettiğimiz Lou Reed'den gelsin bugünkü şarkı..huzur içinde uyusun..
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?