Vahşi hayat

İlginçtir, hayvan deseni konusunda insanlar net şekilde ikiye ayrılır: sevenler ve sevmeyenler..
Yani ekose, çiçekli, çizgili, geometrik, vs.. tolere edebiliriz ama sözkonusu leopar ise mesela, ya seviyoruzdur, ya nefret ediyoruzdur.

Leopar denince aklıma ilk gelen kişi ünlü İtalyan modacı Roberto Cavalli..
Yani onun tasarladığı gibi baştan aşağı "vahşi" olmaktan pek hoşlanmasam da, ezelden beri leopar aksesuar kullanmayı severim. Leopar desen seven pekçok kadın gibi, benim de ayakkabılarım, çanta ve kemerlerim mevcut. Bundan birkaç sene önce leopar bir elbise de almıştım -tabii ki indirimin cazibesi!:)- ama çok bayılarak kullanmadığımı farkedince, bu desenin kullanımını aksesuar bazında tutmanın daha iyi olacağı sonucuna vardım:)

Dekorasyona gelince..
Evimde hayvan desenleri kullanmaktan pek hoşlanmıyorum.
Benim gibi evde huzur, denge ve sakinlik arayan biri için, hayvan desenleri fazla iddialı ve kasvetli..

Dekorasyonda bu tip desenleri seviyorsanız, dekore ettiğiniz mekanın geri kalanını sade tutmakta fayda var..
Mesela bu güzel bir örnek..
Bu benim için kabus gibi mesela:) Ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabii..
Bunlar da diğer "sırıtmayan" örnekler..
Sizler hayvan desenleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evinizde kullanmayı tercih eder misiniz?

Yorumlar

  1. Her kadın hayatında bir kere leopar desenli bir elbise alıyor galiba..Gençlik hatalarından biri daha işte :)) Sen yine bir elbise ile kalmışsın ben elbisenin yanında bir de bot almıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sorma Ayşegül...bir de sanıyorum ki, harika bir alışveriş yaptım:))
      yalnız senin bot ilavene de çok güldüm burada:)))

      Sil
  2. leoparı bende severim ama o ikinci resim cidden korkunçmuş yaa o ne öyleee insanı yoruyor adeta :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di m Aslı? hem çok kalabalık, hem yorucu, hem boğucu:/

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?