Mavi ve Beyaz aşkına!

Nerede mavi-beyaz dekorasyon görsem içim açılıyor..Sanırım ebeveyn banyom, yatak odam, antrem ve mutfağımı çok sevmem bu yüzden, çünkü hep bu renkler hakim.. Şimdi düşünüyorum da, bayıldığım çiniler, toile de jouy desenler, bleu blanc'lar da hep mavi beyaz (bunlarla ilgili ayrıca bir yazı beklemekte bizi demek ki:) ) Aslında salonumu da mavi-beyaz dekore etmeyi düşünmedim değil ancak oğlum Selim Efe büyüyene kadar salonun eşyalarını değiştirmeyi düşünmediğim için bu fikrimden çabucak vazgeçtim. Belki oğlum biraz büyüdükten sonra böyle bir işe girişebilirim, neden olmasın?:) Size fikir olabilmesi için ve açıkçası biraz da gözünüz gönlünüz açılsın diye, mavi-beyaz hoş örnekler sunmak boynumun borcu oldu:) Buyrunuz efendim..

Yorumlar

  1. ayşeciğim ben de marina renklerine aşığımdır, ev dekorasyonu için de bence huzur,saflık,fresh görünüm veren renkler.. bana bemmmbeyaz bodrum evlerinin içini hatırlatır hep.. ki ben mavi-beyaz dekorasyona minik kırmızı detay da eklenmesini çok güzel bulurum tablo vs gibi.. Allah bize de ev versin de inşallah biz de böyle döşeyelim ama zorr be ayşem şimdilik,neyse umudumuzu kaybetmeyelim,çok yakın bir iç mimar dostum var,ondan yardım alırız belki..

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de bu yazıyı yazdıktan sonra içimden "yerde bizim evdeki gibi kırmızı el dokuması halılar ya da kanapede kırmızı yastıklar olabilirdi" diye dşündüm içimden Şebnem, pesssss :)
    Umarım hayalindeki gibi bir evin olur Şebnemcim, asla "zor" deme, hayat bizi nelerle karşılaştırır, hiç bilemeyiz ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?