Güzel bir sabah..

Günaydın! Diyete başlayalı tam bir hafta oldu. Zorunlu kaçamaklar olmasaydı, daha da iyi bir sonuç alabilirdim ama 1 haftada 1,3 kg hiç te fena değil :) Güzel haberi vermek için spor hocamın yanına gitmeye sabırsızlanıyorum:) Ben bir diyetisyen değilim ama diyetisyenimin beni bilinçlendirdiği ölçüde aklınıza takılanları, bildiklerimi sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarım! Bugünkü ruh halimi özetleyen bu şarkıyla "görüşmek üzere!" diyorum:
James Brown - I Got You (I Feel Good) ile coolfunk

Yorumlar

  1. elbette ki fena değil tebrik ederim.
    Darısı bana :)

    YanıtlaSil
  2. "henüz yaz bitmedi" başlıklı yazımdaki diyeti uygulayıp, üzerine yürüyüş ekledin mi bu işi oldu bil..tecrübeyle sabittir;)

    YanıtlaSil
  3. bu şarkı bana hep leslie sansone'un 4 milini hatırlatıyor :)
    sen çıtırsın zaten maşallah , birkaç kilo ne ki?
    ben de 58i hedeflemiştim şimdi vardım sayılır, hedefi 56 ya çekmeye karar verdim , şimdilik 19 kg bakalım önümüzdeki dönemde sıkılaşmak istiyorum , pilates-callanetics-zumba dışında daha eğlenceli ve zor olmayan bişeyler var mı bildiğin spor olarak?
    öperim

    YanıtlaSil
  4. @Şebnem :)19 kg süper bir rakam!Pilates sıkılaşmak için en iyi yollardan biri..Bir de sağlık dergilerinin verdiği spor kartlarının hareketlerini inceledim de, genelde bizim spor salonunda yaptığımız hareketlerin aynısı, bu tip yollarla da sıkılaşabilirsin ;)O kart hareketleri çok zor değil, hemen herkesin kolaylıkla yapacağı türden..

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?