Antalya 2. Model Araç Festivali ve Hobi Günleri

Antalya'ya hala tam anlamıyla kış gelmiş değil..
Bugünkü hava durumu aşağıda gördüğünüz gibi..



Buna sevinsem mi, üzülsem mi bilemiyorum..yani seviniyorum, insanlar hala denizin tadını çıkarıp, doğada vakit geçirme imkanı buluyor, üzülüyorum, çünkü Kasım ayında hala bu havaların sürmesi küresel ısınmanın bir sonucu diye düşünüyorum :-(

Biz havanın böyle olmasına -en azından bu haftasonu için- sevinenlerdendik, zira bu haftasonu Antalya'da bu sene ikincisi düzenlenen Model Araç Festivali ve Hobi Günleri'ne emektarımız Bea ile katıldık:-)


Şimdi "Bea da kim?" dediğinizi duyar gibiyim:-) 
Gerçek adı Beatrice..bu ismi eşim kendisini bizimle ilk tanıştırdığında kızkardeşim koymuştu ... Beatrice ismi ise bizim çok tıfılken okuduğumuz Vincent Ewing'in Genç Kızlar kitabının baş karakterlerinden biri:-) 
İşte bizim emektar Bea:-)




Kendileri 1966 model bir Ford Mustang.
Bizim için anlamı büyüktür, düğün arabamız bile oldu kendileri:-) Bea bizim için bir arabadan ziyade, evimizin kızı gibi..

Bizim Bea'dan sonra en sevdiğim arabalardan biri de arkadaşımız Serkan'ın Shelby Cobra'sı..
Zaten festivalin en güzel klasik otomobili seçildi, beğenim de böylelikle tescillenmiş oldu:-)





Bu festivale klasik otomobiller dışında, motorsiklet, off road, bisiklet grupları da katıldı.
İşte festivalden görüntüler..









Eğer önümüzdeki sene bu zamanlar Antalya'ya yolunuz düşerse, bekleriz efendim:-)

Yorumlar

  1. BİZİMDE DÜĞÜN ARABAMIZ 59 MODEL CHEVROLET Tİ ÇOK SEVİYORUM KLASİK ARABALARI SANKİ VARMIŞ GİBİ GELİRLER BANA AYRICA SİZİ VE ARKADAŞINIZIN ARABASIDA HARİKA MAŞŞALAH DİYORUM NAZAR DEĞMESİN.İNŞ.Bİ GÜN BİZEDE NASİP OLUR BÖYLE BİR ARABA :)

    YanıtlaSil
  2. Esra Hanım merhaba,
    Teşekkür ederim, umarım sizin de birgün klasik otomobiliniz olur, çok keyifli:-)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?