Günlük Bakım Şart! 2.Bölüm


Dün size ilk etap bakım setimden bahsetmiştim, yani yıkama, cilt temizleme malzemelerimden..
Şimdi de yıkama sonrası cildimi nasıl nemlendirdiğimden bahsedeceğim.


Soldan sağa anlatayım yine..

-Nuxe Brightening Program/Fluide Protecteur Eclaircissant: Dün hatırlarsanız yüz temizleme köpüğüm de aynı seriye aitti. Yüzümde ciddi bir matlık olduğu için en iyi etkiyi vermesi için ürünlerin aynı seriye - Brightening Program- ait olmasına dikkat ettim. Yüzümü yıkadıktan sonra bu nemlendiriciyi kullanıyorum, yüzümü yumuşacık yaptı, kuruluğu giderdi, cildimde şimdiden fark etti sayılır, henüz 1 haftadır kullanıyorum ancak net sonucu 28 günde veriyormuş. Bu nemlendiricinin amacı, yüz yıkama jeli ve serumu ile birlikte cildin aydınlanmasını sağlamak, matlığını gidermek. Dermokozmetik satan eczanelerde bu ürünü bulabilirsiniz, fiyatı 99 TL.
-Nuxe Brightening Program/Serum Concentré Blanchissant: Bu serumu geceleri kullanmayı tercih ediyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra önce bu serumu, ardından da yukarıda bahsettiğim nemlendiriciyi kullanıyorum. Bu serumun amacı lekeleri azaltıp, cildin aydınlık bir görünüme kavuşmasını sağlamak. Şimdiden cildimde bir farklılık var gibi ama eminim 1 ay sonra çok daha etkili bir sonuç alacağım. Bu ürünü de eczanelerde bulmak mümkün, fiyatı 95 TL 

-Juvena RejuvenateCorrect Delining Eye Cream: İtiraf etmeliyim ki bu kremi tamamen meraktan aldım!:-) Etrafımda Juvena kullanan kim varsa, ürünlerinden inanılmaz memnun...Önceden de bahsetmiştim, pek fazla kozmetik ürün almayı tercih etmiyorum, cilt bakımı için uğradığım yerler parfümerilerden ziyade eczaneler oluyor, ancak Juvena hakkında o kadar iyi şeyler duydum ki, en önem verdiğim ürün göz kremini denemeye karar verdim. Sonuç? Benim göz çevrem çok kuru, dolayısıyla her ürünün ihtiyacımı karşıladığını söyleyemem..ancak bu kremi gece sürüyorum, sabah kalktığımda göz çevrem hala nemli, yumuşacık..Daha sonra detaylıca araştırdığımda Juvena'nın dermokozmetik ürünlere en yakın markalardan biri olduğunu öğrendim, ayrıca La Prairie ailesine aitmiş. La Prairie'nin fiyatları astronomik geliyorsa Juvena'nın ürünlerini -en azından göz kremini- gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Juvena ürünlerini heryerde bulamıyorsunuz, ben Sevil Parfümeri'de buldum, indirimdeydi, fiyatı 120 TL 

-Huiles et Baumes Serum Contour Des Yeux: Bu Juvena öncesi kullandığım göz serumu, bitmek üzere. Yaklaşık 7 yıldır göz çevresi kremi kullanıyorum. Pekçok marka denedim, memnun kalsam bile aynı ürünü kullanmakta diretmiyorum, zira cildimin alışmasını istemiyorum. Araya birkaç ürün sokuyorum, sonra yine memnun kaldığım ürüne geri dönüyorum. İşte Huiles et Baumes (üil e bom diye okunur) geri döneceğim markalardan biri. Juvena bitince yüksek ihtimalle yine bu markanın göz serumunu alacağım. Bu marka Fransa'da birkaç senedir "en iyi organik ürünler" sıralamasında başı çekiyor, %100 doğal içeriğe sahip, aynı zamanda sertifikalı bir ürün. Göz çevresini inanılmaz güzel nemlendirip, yatıştırıyor, sabah kalktığınızda göz çevreniz hala yeni krem sürmüş gibi yumuşacık. Eczanelerde Huiles et Baumes ürünlerini bulmak mümkün, fiyatı 85 TL.

-Blistex Med Plus Lipbalm: eğer siz de benim gibi bir nane/mentol aşığıysanız bu ürün tam size göre!:-) Evde şu an hali hazırda 3 ayrı dudak balsamım var ancak ben en çok bunu kullanmayı tercih ediyorum. Çatlayan, kuruyan dudaklara birebir olan bu balsamı sürmek te çok kolay, yumuşak bir yapısı var. Bilhassa kışın kapımızı çaldığı şu günlerde yanımdan hiç eksik etmiyorum diyebilirim. Bu ürünü eczanelerde, güzellik ürünleri satan marketlerde bulabilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 8 TL idi.

Bundan sonra parfüm konusuna geçeceğim için, bu günlük bakım mevzusunu birkaç detayla noktalamak istiyorum: bu ürünleri kullanırken hep cildimize etkisi olup olmayacağını düşünürüz. Ben 37 yaşındayım. Juvena göz çevresi kremini almaya gittiğimde, oradaki cilt bakım uzmanı 20 yaş grubu kremini elime tutuşturdu. Neyse ki ürün alırken dikkatli davrandığım için son anda yanlıştan döndük ve 30 yaş grubu bir krem aldım. Daha sonra hanımefendi ne kadar zamandır cilt bakımı yaptığımı, yediklerimi, alışkanlıklarımı falan sorguladı. 

Demek istemem o ki, mutlaka genlerim de bana torpil geçiyordur ancak kendimi bildim bileli makyajla uyumam, sigara kullanmam, alkol tüketimim yok denecek kadar az, tam bir Egeli gibi besleniyorum, soframızdan zeytinyağı, salata, sebze ve meyve hiç eksik olmaz...son 3-4 yıldır da günde 3-4 fincan yeşil çay ve bolca su tüketmeye dikkat ediyorum. Eğer bu kozmetiklerin kullanımını genel yeme/içme alışkanlıklarınızla desteklerseniz, ileriki yaşlarda bu özverinizin ödülünü alırsınız gibime geliyor:-)

Yorumlar

  1. eline sağlık ayşecim.
    nuxe ürünlerine ben de bakayım eczaneye gittiğimde..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sağolasın Şebnemcim..
    dilerim bu ürünlerden herhangi birini almayı düşünenlere yardımcı olmuştur..
    Ben Nuxe'ün önceden selülit kremi ve vücut losyonunu da kullandım. Selülit kremi gözle görülür bir değişiklik sağladığı gibi bacağımda 2 cm incelme oldu, tabii haftanın 3 günü sporla beraber.
    Vücut losyonu ise harikaydı ancak bir vücut nemlendiricisi için fazla pahalı geldiği için tekrar almaktan vazgeçtim.
    Dilerim sen de memnun kalırsın..
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?