Kasım..

Antalya an itibarıyla hiç Kasım gibi değil, 26 derece, günlük güneşlik..
Kot şort ve t-shirtle dışarı çıktım bugün, gram üşümedim..
Hatta öyle ki, park gölge olmasına rağmen, Selim Efe salıncaktan iner inmez üzerinde gördüğünüz o hırkadan da kurtuldu çabucak:-)
Ama ne kadar sıcak olursa olsun, Kasım'ın kendine özgü o hüznü yine var...Hani November Rain, Sweet November, 10 Kasım örnekleri aklıma geliyor da, gerçekten hüzünden başka birşeyi tarif etmiyor bana Kasım..

Dilerim bu değişik bir ay olsun, bizi dumura uğratsın...hayalkırıklığı, hüzün, melankoli olmasın, güzel ve kolay bir Kasım olsun..

Haftasonları video ağırlıklı gidiyoruz biliyorsunuz..
Bu da Kasım şarkılarımızdan biri olsun..
Keyifli bir haftasonu diliyorum..


Yorumlar

  1. BLOĞUNUN KEŞFEDELİ HENÜZ BİR HAFTA BİLE OLMADI HERGÜN SATIR SATIR YAZILARINI OKUYORUM OKADAR İYİ GELDİN Kİ BANA O KADAR İNSANI DİNLENDİREN HUZUR VEREN YAZILAR YAZMIŞSIN Kİ HİÇ KESİLMESİN İNŞ.TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  2. BLOĞUNUN KEŞFEDELİ HENÜZ BİR HAFTA BİLE OLMADI HERGÜN SATIR SATIR YAZILARINI OKUYORUM OKADAR İYİ GELDİN Kİ BANA O KADAR İNSANI DİNLENDİREN HUZUR VEREN YAZILAR YAZMIŞSIN Kİ HİÇ KESİLMESİN İNŞ.TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  3. Esra Hanım merhaba:-)
    Dostlarıma verdiğim etki hep bu -pozitif-ama yazımdan böyle bir etki alanı bilmiyordum, çok mutlu oldum!:-) Birilerini farketmeden mutlu ediyorsam, iyi geliyorsam ne mutlu bana..
    Var olun..
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?