Kırmızı Dekorasyon

Dekorasyonda kırmızıyı çok seviyorum.
Benim kırmızı sevgim duvarları boyama aşamasında olmasa da, dekorasyona birkaç kırmızı detay katmak hoşuma gidiyor:-)

Benim için kırmızı kış rengi demek...kış geldiğinde kullandığım 2 adet keçe yastığım var, kırmızı detaylı, onları kanapeye koyduğum an ortama bir sıcaklık geliyor. Yeni yılın da yaklaştığı şu günlerde kırmızı detaylı aksesuarları pekçok mağazada bulabilirsiniz.
Bunlar benimkiler, yenilerini de eklemeyi düşünüyorum bu sene:-)


Mesela düz renk bir kanapeye -bilhassa beyaz, krem, bej, lacivert, mavi renklerde bir kanapeye- bir ya da birkaç kırmızı kırlent ekleyin, oluşan sıcak ve samimi ortama inanamayacaksınız! Ben genelde kırmızı, mavi ve bej yastıkları birbirine karıştırmayı seviyorum...yani herşeyin kıpkırmızı olması bana göre değil, birkaç detay yeterli..

Bunlar da dekorasyonda kırmızı  örnekler..












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?